Ska jag klippa av mitt hår??

Sv: Ska jag klippa av mitt hår??

Oj du tar långt hår till en ny nivå :D. Men jättefint! Nu sitter jag i frisörstolen, ska kapas en 20 cm iaf:). Känns skönt redan nu!

Så bra det blev! Är också sugen på att ha den längden!:love:
Det är faktiskt ett jäkla pyssel med mitt svall!

Tack alla tre! :)
Det känns så himla bra, det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det tidigare. Känslan i håret är så himla bra, tjockt, friskt och en lagom "mjuk" uppklippning som gör att det är lätt att få fram volym och den där lockade Serneholtfrisyren jag är ute efter :D. Färgen får vara kvar över sommaren iallafall. Så härligt att vara av med det gamla tråkiga!

Jag förstår dig! Jag känner verkligen igen mig i det du skrivit!
Mitt hår hänger också bara där, men jag vågar liksom inte klippa av det.. Men vem vet?:D Plötsligt händer det!:D

Det blev jättefint!
Ansiktet syns mycket mera nu :)

Jag klippte mitt långa förut, från att ha det till svanken ungefär till axellängd.
Så skönt var det! Nu har dock mycket växt ur igen och jag velar om jag ska spara eller kapa :D

Mycket bättre. Du ser mer sofistikerad ut och faktiskt snyggare. Inte för att du var ful förut på något sätt men ditt ansikte framhävs på ett mjukt och fint sätt (lite klumpigt utryckt menar inget illa men jag hoppas att du förstår vad jag menar :o).

Snyggt! Det blev betydligt bättre tycker jag - inte minst med tanke på att ansiktet kom fram mer och med de superfina sminkningarna du gör sä blir helheten :love::love::love::

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså med risk för att alla trådar hamnar om stilförändring. Jag tänkte unna mig att gå till en frisör men jag har ingen aning vad jag...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 708
Senast: Silkisif
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar