Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag behöver jämt billiga månader, som sjukskriven har man aldrig mkt att röra sig med. Och nu när både csn och hundens försäkring vill betalas nästan samtidigt + att vi ska till vetten idag så är det lite småkris
Kan dock tipsa om Spenatsoppa och Blomkålspaj. Det dyraste där är nog äggen
Åh, ska tillägga att planera veckans mat I förväg så man har en lista att följa när man är I affären det sparar pengar för mig iallafall. Tanken är att man ska enbart komma hem med varorna på listan men det är jäkla svårt ibland
Enkel (och billig) pastasås:
1 paket krossade tomater (jag brukar ta med örter)
1 paket grädde (Milda mat och visp brukar det bli här - 2,5 dl)
Lite honung
Krydda som man vill. Idag tog jag en halv grönsaksbuljongtärning, en vitlöksklyfta , fryst basilika (har kommit på att det är smart att ha ett litet paket i frysen!) samt salt och peppar
Koka pasta till och hyvla gärna över lite ost.
Det går SNABBT och är som sagt en billig maträtt !
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.