Enya
Trådstartare
Sv: Snålande, tjänstledighet och
Det är just detta jag är rädd för. Krånglande internet när jag behöver det som bäst, det ÄR ju så att jag behöver i mitt skolarbete, det hade inte funkat utan helt enkelt och så har jag mitt sociala liv via skype och mail. Och buke inte att förakta. Faccebook använder jag inte just nu. Får se hur länge jag står ut utan det sociala där med några vänner, gick bara en vecka en gång, men under den veckan hade jag ingen kontakt med vänner ens SMS, mail och skype verkar vara antikt, nu är det bara fb som gäller!
Jag har samma som du (tror jag), telia fast abonnemang hemma. Jag har sagt upp det en gång och sen återkommit för de mobila abonnemangen går inte att jämföra med telias. Ja, det är dyrt, men med mobilt som flämtar mellan 3 & 4g, kanske ibland inte alls får signal, och med begränsad mängd data som ju de mobila abonnemangen är, så känns det vansinnigt tryggt att ha telaabonnemanget hemma speciellt då jag är en sån som glatt kan konsumera enorma mängder data i säsongsmaraton på tex netflix.
Det är just detta jag är rädd för. Krånglande internet när jag behöver det som bäst, det ÄR ju så att jag behöver i mitt skolarbete, det hade inte funkat utan helt enkelt och så har jag mitt sociala liv via skype och mail. Och buke inte att förakta. Faccebook använder jag inte just nu. Får se hur länge jag står ut utan det sociala där med några vänner, gick bara en vecka en gång, men under den veckan hade jag ingen kontakt med vänner ens SMS, mail och skype verkar vara antikt, nu är det bara fb som gäller!