Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Finns det något namn på att bli passiv/paralyserad av stressutlöst ångest? Jag har väldigt svårt att förklara varför jag får sådan...
Svar
11
· Visningar
2 123
Samhälle Såg ni diskussionsprogrammet på SVT? Vad är er åsikt i gangsterrap frågan?
Svar
2
· Visningar
513
Senast: ExtraW
·
Hemmet Alltså jag blir galen på alla dessa oändliga plast- och pappförpackningar som vi ständigt diskar ur (och därför måste låta torka i...
2
Svar
25
· Visningar
2 130
Senast: Exile
·
Hemmet Dags för en ny tråd för våra projekt :) Klistrar in listan för 2020 nedan. Fick gjort en del av de, lite extra som inte är med på...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
7 099
Senast: Luzzan
·
Mat Nu funderar jag för mycket igen på sådant jag inte kan något om :D Min mor ska få en "provsmakningslåda" med choklad i julklapp, ingen...
Svar
12
· Visningar
947
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Är inte ute efter att någon ska försöka ställa någon diagnos nu, självklart är det ingen som kan det över nätet. Jag vill bara få lite...
2
Svar
25
· Visningar
4 260
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag har en släkting som har det tufft. Hon är en tuff jäkel som är mkt optimistiskt lagd. Men hon förlorade för ett par år sedan sin...
2
Svar
24
· Visningar
1 599
Senast: tuaphua
·
Fritid Jag försöker hitta ett kul spel till en 11-åring. Han vill ha ett rollspel där man löser olika uppdrag. Vad säger expertisen?
Svar
8
· Visningar
809
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej, Jag är 17 år gammal och känner att jag drabbats av hjärtmuskelinflammation jag spelar fotboll och tog paus från det sedan juli...
2
Svar
35
· Visningar
4 488
Senast: Angel
·
Samhälle Jag kommer att behöva messa ett tjog personer. Finns det något smidigare sätt än att sitt och pilla in det på telefonen? För länge...
Svar
16
· Visningar
944
Senast: tanten
·
Hemmet Det har blivit dags att byta fönster på kåken. Är det någon här som anlitat antingen Mockfjärds eller Elitfönster? Vad är er erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
1 559
Senast: Fibusen
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Om du svara på en fråga slumpmässigt med 4 alternativ. Hur stor är chansen att du svarar rätt? (seriositeten ska ses som låg)
Svar
8
· Visningar
1 303
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Jag driver litet lantbruk, jobbar med undervisning och är djurskötare. Det finns inte jättemånga minuter under en arbetsdag då jag har...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 231
Senast: FannyN
·
Juridik & Ekonomi Kyle Rittenhouse blev helt friad på alla åtalspunkter idag. Tankar? Själv blir man uppgiven på USAs vapenlagar....
Svar
19
· Visningar
1 495
Skola & Jobb Jag ska göra klart min utbildning och läsa teori- och metodkurs halva nästa termin på distans halvtid och sen skriva uppsats på distans...
Svar
12
· Visningar
2 848
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Fick precis upp en intressant annons på Fejjan. Det var för den här produkten som dessutom erbjöd en smart förvaring Last round Finns...
Svar
14
· Visningar
1 087
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Efter lång tid har jag insett att jag måste och vill ha hjälp med min "matproblematik". Några trådar har på Buke har verkligen fått mig...
2
Svar
28
· Visningar
2 453
Samhälle Jag har så smått börjat titta efter en varseljacka. Vi behöver traska längs vägen när vi tar oss ut, hunden och jag. Och när det blir...
Svar
18
· Visningar
1 155
Senast: tanten
·
Tjatter Hur tidigt kan ni tänka er äta lunch på jobbet? Jag har lunch 10.09 i morgon och tycker det är alldeles för tidigt.
2
Svar
33
· Visningar
2 310
Senast: Glimra
·
Mat Jag har senaste tiden utmanat mig själv till att äta under tystnad. Innan har jag haft podd, video, eller något annat "roligt" under...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp