Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Imorgon KANSKE Sverige får sin första kvinnliga statsminister, beroende på hur omröstningen går. Hur känner ni inför det? En viktig...
19 20 21
Svar
404
· Visningar
19 468
Senast: Mirre
·
Kläder & Bli fin För några år sedan kunde man köpa (skid?)jackor som hade ett löstagbart innefoder (ofta quiltat) som man kunde ha som jacka när man tex...
Svar
2
· Visningar
592
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Jag funderade lite på hur många som egentligen är emot kärnkraft numera och bestämde mig för att göra en liten undersökning här på buke...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 303
Senast: Mia_R
·
Hemmet Dras med en gräslig bajsbrun plåtfasad som jag avskyr. Byta fasad är inte aktuellt, är äckligt bekvämt och bra med plåtfasad. Planen är...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 385
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Engelska eller svenska, kan handla om relationer, krim/ mysterie, gärna romantik (behöver inte bara vara hetrorelationer) och med lite...
Svar
17
· Visningar
851
Senast: Klara
·
Tjatter Vad ska man köpa i år på black friday?
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 688
Senast: Bufera
·
Tjatter Nån mer som kollar? Sverige (h) spelar just nu mot Schweiz på SVT1. Egentligen är det inte så spännande, är ju bara Round Robin eller...
Svar
6
· Visningar
497
Senast: Rosett
·
Tjatter Har en tesamovar med denna stämpel som jag försökt ta reda på hur gammal den är, vad den består av osv. Det har inte gått så bra...
Svar
2
· Visningar
322
Senast: vilde
·
Hemmet Har LED-lampor i taket, 3 x 250 lumen. Minns inte hur varmt ljus men det stod iaf varmt. Lampskärmen är frostad. Jag tycker ljuset är...
Svar
14
· Visningar
996
Senast: vilde
·
  • Låst
Tjatter Idag har jag skaffat väldigt närgångna och väldigt hungriga vänner... :love:
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
80 888
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Kan vi inte samla alla mästerverk här? Jag vill pyssla, och julpynta! Men NOLL idéer! Kan vi inte samla allt hemmapysslat...
Svar
13
· Visningar
1 016
Kropp & Själ Vad är ni vaccinerade emot? Ja, förutom de där sprutorna en fick i skolan. Jag har genomgått en grundvacvination för TBE och fått en...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 912
Senast: _Taggis_
·
Kultur Jag söker med ljus och lykta efter en bok till min fina karl. Lyssnarens guide till Cornelis av Klas Gustafsson finns inte att köpa ny...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Önskar hjälp av alla kloka hjärnor här, min har nämligen blivit överväldigad och lagt av Jag letar ny mobil till min tioåring och...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Ninnurur
·
Kläder & Bli fin Hejsan, nu söker jag efter vinterlöpskor och undrar om det finns någon där ute som har koll på hur utbudet ser ut just nu. Har sedan...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Ramona
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Inför nästa val känns saker svåra. Jag misstänker att vi är många som kommer att rösta på 'the lesser of two evils', eller åtminstone...
2
Svar
23
· Visningar
2 369
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har ett stort problem, jag samlar på skräp. Halva sovrummet är fullproppad med skräp, kvitton, förpackningar, tidningar... Vågar...
Svar
10
· Visningar
1 419
Senast: tajga
·
Hemmet Hjälp! Var hittar jag en tät, liten burk för att förvara ett (blodstillande) pulver i. Vill kunna ha den i jackfickan. Den enda jag...
2
Svar
30
· Visningar
1 754
Senast: Ainon
·
Hemmet En sak jag avskyr med att städa är kakelväggarna i duschen! Jag har duschen i ett hörn och draperi de två andra sidorna. Draperiet är...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 002
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Känner mig trött och sliten och ska nog börja lyssna lite på omgivningen. Igår fick jag höra från ytterligare 3 personer jag inte...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
11 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp