Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Här finns säkert någon som kan…
Om jag som företag köper en dyr begagnad pryl av:
1. En privatperson som redan betalat moms. Då kan...
Kläder & Bli fin
Lyckades komma åt vedkaminen när jag skulle elda och fick ett svart sotstreck över armen på min gula lammullströja. Hur får man bort det...
Kläder & Bli fin
Jag har märkt att jag sover enormt mkt bättre med ögonmask. Jag har grava sömnbesvär och detta hjälper. Så jag vill inte sluta.
Men...
IT & mobiler
Köpte en ny androidtelefon för ett tag sen. Appar där jag betalar med swish upptäcker inte swish på enheten. Får bara meddelande om att...
Hästnyheter Jag tycker att det är utmärkt att det börjar bli vanligare och vanligare med kamera på hjälmen hos både ryttare och cyklister. Det borde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.