Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kanske bukeoraklet har svar på detta? Jag har senaste månaderna fått göra EKG. Det första visade på högt blodtryck och sinustakykardi...
Svar
7
· Visningar
788
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Vinter, vackra härliga vinter. Rimfrost idag och än så länge under - 10. Snö till detta vore väl idealt. Jag har angett några vackra...
Svar
7
· Visningar
1 937
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Har vi några bukare här från de trakterna? Min sambo ska gå en utbildning på distans som har totalt fem träffar, fyra dagar per gång i...
Svar
12
· Visningar
895
Senast: Bison
·
Mat Vet nån på detta fantastiska forum om det finns nått liknande Nutrilett, Modifast som är mjölkproteinfritt? Tänker på soppa/shake som...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Pudlan
·
Mat För några veckor/dagar sedan var det en bukefalosmedlem som sökte receptet på en pepparkaksdeg som figurerat på bukefalos tidigare...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Takire
·
Kultur Apropå buketter. Detta med brudbukett... Kan nån kulturhistoriskt bevandrad berätta varför? Alltså - det känns märkligt att två personer...
Svar
6
· Visningar
1 319
Fordon Jag har haft lite fel på min bil det senaste men har med hjälp av verkstad och vän fått hyfsad ordning. Det började med att den helt...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Hej! Har redan skrivit och svarat i tråd om detta. Har läst och läst och läser för att hitta något som kan förbättra mina tänders...
Svar
9
· Visningar
833
Senast: Amha
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Tyskland legaliserar cannabis och jag gissar att Sverige på sikt följer efter även om det kan ta några år...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
9 364
Senast: corzette
·
Hemmet Hej. Håller för fullt på och planerar för renovering av mitt badrum i min bostadsrätt och är i valet och kvalet om jag ska lägga in...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 062
Senast: Stekspaden
·
IT & mobiler Hur gör jag för att klassa något som skräppost i gmailen? Hittar att jag kan skapa filter men där finns bara alternativet att aldrig...
Svar
12
· Visningar
574
Senast: MiaMia
·
Relationer Ja nu är inte bara någon enstaka skruv lös utan hela verktygslådan verkar vara borta…. Nä men skämt å sido jag vet faktiskt inte var jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 891
IT & mobiler Finns det något enkelt sätt att slå ihop två spellistor till en i Spotify? Eller måste jag flytta en låt i taget?
Svar
4
· Visningar
1 118
Fritid Jag har slagit till på ett abonnemang av HBO max till halva priset... Det finns ju en uppsjö av serier och filmer så vad får jag inte...
Svar
17
· Visningar
1 391
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Hej bukefalister, nu behöver jag lite råd o hjälp. Min snart 11årige systerdotter har stort sett slutat äta, allt hon äter är en halv...
Svar
18
· Visningar
1 577
Tjatter Jag kan for mitt liv inte forsta hur jag ska fa "ramar" utan innehall i ett dokument. Innehallet kan vara en annan farg, men jag har...
Svar
1
· Visningar
341
Senast: em-pirre
·
Hemmet Jag - diabetikern - har lovat baka ett par mjuka kakor till julmässan i byn. Tittade i skåpet och hittade TVÅ bukar bakpulver. Bägge med...
Svar
3
· Visningar
2 688
Senast: tanten
·
Tjatter Jag hittar väldigt lite svenskar på Discord, och det tycker jag är jättesynd. Finns det några här som hade velat vara med och dra igång...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Någon här som utövar transcendental meditation? Blev nyfiken efter att ha sett ett klipp med David Lynch där han förklarar...
Svar
17
· Visningar
1 443
Senast: Trott
·
Samhälle Imorgon KANSKE Sverige får sin första kvinnliga statsminister, beroende på hur omröstningen går. Hur känner ni inför det? En viktig...
19 20 21
Svar
404
· Visningar
19 468
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp