Gick på ”date” med en kille jag pratat med ganska länge, han ville så gärna träffas, och jag som var relativt nöjd med att vara singel sa att jag inte visste vart jag stod och jag var en seg jäkel som behövde ta det jättelugnt och absolut inte ville stressa fram något, men visst så kunde vi väll ses iaf. Då blev han överlycklig, och vi bokade in en träff. När vi väl sågs så tyckte väll jag att det var trevligt, en rolig och lättsam människa helt enkelt. Avslutade efter ett par timmar och åkte hem igen, då började frågorna ”Vad tyckte du om mig då?” ”Hur känner du?” ”Hur kändes det för dig när vi sågs?” ”Tror du att det skulle kunna bli något mellan oss?”
Jag svarade att det är alltid roligt att träffa nya människor och att jag inte alls visste något mer än så efter att ha setts i ett par timmar.
Då blev han helt stött och tyckte att man känner ju alltid direkt in det kan bli något eller inte! Jag svarade att det gör inte jag, utan det dröjer länge. Då frågade han om han fick ringa, jag svarade att jag ska lägga sonen så kan inte prata, sen efter 30 min ringer han ändå. Jag svarar inte. Han ringer igen, jag svarar inte. Han skriver och frågar om vi kan ses dagen efter, och till helgen, jag svarar att jag inte kan dagen efter iaf, och till helgen vet jag inte än. Sen håller han på såhär ett par dagar, jag skriver tillslut att det blir för mycket för mig, att han är alldeles för på och att jag behöver betydligt mer tid. Då svarar han: ”Varför ljuger du för? Du kan ju vara ärlig och säga att du inte finner mig attraktiv nog! Så jävla dålig stil av dig!”
Medans jag svarar så hinner han blocka mig, då är jag snabb att blocka han med, både på där på snap och på mobilen. Efter 5 minuter så skriver han på Messenger där vi inte ens pratat ”Hallå? Är du sur på mig? Du blockade mig på Snapchat? Eller råkade du komma åt det?” Svarade då att han blockade ju mig först… Då skrev han ”Om du vill ta det lugnare så är det heeelt okej för mig! Vi kan väll ses till helgen och se en film bara och ta ett glas vin, så kan jag sova hos dig, men vi behöver inte göra något, utan vi tar det i din takt, jag tror du är värd att vänta på!”
Då blockade jag även där… Sett han på Tinder flertalet gånger, brukar tänka så om fler stackare råkar ut för han…
NOLL insikt på hur han beter sig. Snacka om att kväva ihjäl en. Jag tror att han är en sån där som bara vill ha NÅGON! Och hela paketet. Hade jag sagt ”flytta in till mig” så hade han svarat ”jaaa, varför inte?”