Josseliten
Trådstartare
Det har hänt mig med...Ingen dejt än och lär inte bli.
”Hej! Jag är inte på Tinder så ofta”
Nähä, tack för info. Inget annat liksom
Det är ju bra att dom ändå går in på appen och informerar (sarkasm).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har hänt mig med...Ingen dejt än och lär inte bli.
”Hej! Jag är inte på Tinder så ofta”
Nähä, tack för info. Inget annat liksom
Jaa, helt underbar!Den här dejten måste beredas plats i Hall of fame för märkliga dejter, definitivt värd att läsa läsas igen
https://www.bukefalos.se/threads/er-konstigaste-dejt.1490543/post-19259315
Sant, men det var en annan användare som gjorde det innan mig så det var den bilden jag råkade ha i huvudet.Tror inte du ska köna dejten när snubbelfot själv inte gjorde det.
Den här dejten måste beredas plats i Hall of fame för märkliga dejter, definitivt värd att läsa läsas igen
Dom ville ha en tredje med i sängen helt klart. Men då kan det vara en bra idé att ta upp det föreDet här var ganska många år sen men jag gick på första dejten. Vi skulle fika och han hade med sig en tjejkopmpis. Tänkte att jag får väl iallafall ge det en chans.
En bit in i fikat börjar tjejen förklara hur fantastisk killen är i sängen på ett väldigt ingående och intimt sätt . Visade sig att tjejen var hans ex. Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, fick definitivt mer detaljer än vad jag vill veta om en kille och hans ex. avslutade snabbt min fika och gick därifrån. Det lämnade en känsla av att det var helknäpp dejt som är den konstigaste jag varit på, undrar hur han tänkte och hur tjejen tänkte . Har också funderat på om de hade snackat innan om detta men stannade inte kvar för att fråga direkt.
Vi får sådana gäster på hotellet ibland tror jag.Jag har ett otal på lager
En väldigt märklig dejt var med en kille som började var och varannan mening med: "Jag gillar inte...."
Efter en dejt med honom så visste jag säkert 30 saker han inte gillade men däremot inte en enda sak han faktiskt tyckte om
Ungefär som jag jag var på, vi kom in på samerna, då jag bott i Norrbotten en tid. Han började härja på om att de bara lever på bidrag osv osv, och jag som har vänner som är samer och en som är gift med en renskötare vet ju att det bara är trams. Så jag frågade honom om han inte kunde se att han hade privilegier som vit man, men det kunde han inteHaha, jag kanner mig lyckligt lottad - majoriteten av mina dejter ar alldeles medelmattiga
Den konstigaste dejten jag varit pa var med en tysk man som lat som Henning Wehn, visst tonlage och brytning kan man inte gora nagot at - vi har sen ett hyfsat ok disckussion som sen blir stelare och stelare allteftersom vi inser att vi inte har mycket gemensamt - han ar en klassisk "TechBro" som tycker att vi ska typ overge nationella regeringar och bara lata genierna i silcon valley styra allt... Vi har bada druckit upp var forsta ol och han erbjuder sig inte att kopa en andra omgang (jag kopte forsta), sa nar han borjar prata om hur han inte tror pa Global Uppvarming sa far jag nog och efter en viss tysthet i samtalet sager jag typ bara
"I don't know where to go from here. I've got nothing more to say". och sa bryter vi upp dar och gar hem.
haha
Han verkade anda normalt nog nar vi chattade, och vilken valutbildad 20nanting i en storstad tror inte pa vaxthuseffekten?
Den där de skulle ta en sexig dusch i badkaret är med på topplistan också tycker jagDen här dejten måste beredas plats i Hall of fame för märkliga dejter, definitivt värd att läsa läsas igen
LänkaDen där de skulle ta en sexig dusch i badkaret är med på topplistan också tycker jag
Jag hittade den inte, men det var också i den gamla tråden. Jag försökte söka på diverse men jag kommer inte ihåg vem det var (som lyckades halka i badkaret, rutscha fram med benen isär och fälla sin dejt med muttan).Länka
Haha, jag kanner mig lyckligt lottad - majoriteten av mina dejter ar alldeles medelmattiga
Den konstigaste dejten jag varit pa var med en tysk man som lat som Henning Wehn, visst tonlage och brytning kan man inte gora nagot at - vi har sen ett hyfsat ok disckussion som sen blir stelare och stelare allteftersom vi inser att vi inte har mycket gemensamt - han ar en klassisk "TechBro" som tycker att vi ska typ overge nationella regeringar och bara lata genierna i silcon valley styra allt... Vi har bada druckit upp var forsta ol och han erbjuder sig inte att kopa en andra omgang (jag kopte forsta), sa nar han borjar prata om hur han inte tror pa Global Uppvarming sa far jag nog och efter en viss tysthet i samtalet sager jag typ bara
"I don't know where to go from here. I've got nothing more to say". och sa bryter vi upp dar och gar hem.
haha
Han verkade anda normalt nog nar vi chattade, och vilken valutbildad 20nanting i en storstad tror inte pa vaxthuseffekten?
Hahahah"var gör vi nu?" Ja du lille vän du kan stanna där så hörs vi eventuellt framöver. Hade jag velat säga och gå.Det här är en gammal upplevelse, innan Tinder ens var uppfunnet. Kanske var mötesplatsen ursprunget? I alla fall kommer en kille från en annan stad 10-15 mil bort för att fika. Han berättar hela daten om en hemsida där man kunde designa sin egen skjorta! Med färg, krage, material, knappar osv. Jag var vid tillfället 100% hästtjej och kunde inte bry mig mindre. I varje fall skulle vi gå en promenad efteråt och kommer fram till en vattenpöl. Han stannar och utbrister "vad gör vi nu!?". Där någonstans ger jag upp och säger "fortsätter gå?" och promenerar rakt igenom. Han hoppar förbi längs kanten, livrädd att blöta ner sina vita skor.
Första daten/övernattningen hos sambon var också rätt kul. Vi sov över på hans båt och på morgonen frågade han vad jag ville ha till frukost. Jag svarade "det spelar ingen roll". Exakt allt som fanns på båten var pilsnerkorv, så det blev min frukost. Såhär i efterhand önskar jag att jag hade sagt "en macka med ost och paprika blir bra!". min stackars sambo är så snäll så han hade fått panik och försökt ordna det
Jag var ung och inte så kaxig, det hade nog låtit annorlunda idagHahahah"var gör vi nu?" Ja du lille vän du kan stanna där så hörs vi eventuellt framöver. Hade jag velat säga och gå.