En sak som dock är lite intressant i sammanhanget är varför andras anekdoter anses vara mer värdefulla än heros. Jag kan mycket väl tro att det
@Gnist säger stämmer angående att det är svårare för medelålders kvinnor men då öppnar man ju upp för att det kan skilja sig och varför skulle det då bara vara åt det hållet i just den åldersgruppen? Är det verkligen så otroligt att tänka sig att
@Hero har lite mer rätt runt sin åldersgrupp och sitt köns situation i den åldersgruppen? Det är ju inte direkt så att gnist presenterar mer bevis än hero men ändå så accepteras det at face value.
Nu tycker jag visserligen att hero snurrar runt på like diverse sidospår av varierande relevans som längd och alfa och gud vet vad men nog katten kan jag samtidigt hålla med om att det i åldersspannet låt oss säga kanske 18-35 så är det väldigt skillnad i uppmärksamheten och "intresset" som könen får. Hur det är över det sedan har jag ingen aning om men bara en sådan sak som att på tinder efter att jag installerat och gjort min profil så tar det mig kanske 5min så har jag 99+ likes. En kille som jag har varit i förhållande med och som är attraktiv, trevlig och intelligent kommer inte över 10 likes på en timme. Då är det ganska självklart att jag även har bättre förutsättningar för att få matches och hitta någon intressant sedan med tanke på att jag kommer matcha med i princip allt jag vill medans han kommer få svepa ett tag innan han ens kommer till en person som svept höger på honom