Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler För en tid sedan så blev mitt flöde i FB väldigt kort. Sen blev det ännu kortare med bara en post högst upp och inget mer. Nu idag får...
Svar
13
· Visningar
688
Fritid För att inte spamma sönder VGV-tråden med snack om OS får vi hålla oss till en egen tråd. För jag är väl knappast den enda som kommer...
33 34 35
Svar
699
· Visningar
25 231
Senast: Rosett
·
Tjatter Ja vad gör man i Kiruna och närområdet på sommaren?
Svar
4
· Visningar
441
Senast: Manji
·
Juridik & Ekonomi Vi skall skaffa pass, lyckades få en tid idag, trots långa väntetider så vi tog den. För oss vuxna tänker jag att det inte är mer än...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin Finns det? Hjälp! Jag gillar allt med dessa trosor (eller ja, inte exakt detta mönstret, men typ), de är gjorda i 79% polyamid och 21%...
Svar
14
· Visningar
1 715
Hemmet Har en förhoppning att hinna måla om fasaden i år men har fastnat på något så "roligt" som färgval. Så jag tänkte att bukefalisterna ska...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 608
Mat Ännu en recepttråd, den med kladdkaka var ju en guldgruva och insåg att det finns en annan väldigt god liten en som jag skulle kunna bli...
Svar
9
· Visningar
878
Samhälle Med tanke på träningstightsen så är det oerhört störigt att kvinnor inte "duger" som dom ser ut :mad: Push up-bh har ju funnits ett...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 719
Senast: Mkb
·
Mat Från och med 1 mars kommer jag behöva jobba två heldagar i veckan från kontoret, och kommer då behöva äta lunch där igen. Hit me med era...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 908
Senast: Kiwifrukt
·
Tjatter Att det ska vara så svårt att få paket hemleverade trots att man har betalat extra för det😠 Väntar på tre paket just nu två som kommer...
2
Svar
34
· Visningar
2 101
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Säg att man haft ägglossning för 2-3 dagar sedan, kommer det synas på ett ägglossningstest?
Svar
3
· Visningar
766
Senast: gul_zebra
·
Mat Jag har snöat in lite på poker bowl och funderar på att göra det själv, men hur gör man med fisken? Det är väl inte så nyttigt med rå...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Alandia
·
Kropp & Själ Min väninna försvann från sitt långtidsboende hotell och lämnade sin hund, en Rottweilertik i rummet. Polisen har hämtat den. Jag bor i...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 707
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Kommer ihåg att vi haft en tråd om MBTI-personlighetstyper, men har inte sett något för Enneagram. Jag hade inte hört talas om det...
2
Svar
29
· Visningar
2 003
Senast: Youma
·
Tjatter Om du skulle beskriva dig själv med tre egenskaper/egenheter, vilka vore det? Vi är ju lite komplexa, så tre är nog det minsta som...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 854
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Vi har ju haft två stycken trådar fokuserade på Yoga with Adrienes “30 Days of Yoga”-utmaningar på senaste, men jag tänkte att en lite...
10 11 12
Svar
231
· Visningar
8 843
Skola & Jobb Jag vill börja med att säga att jag inte alls är ute efter pajkastning mellan småbarnsföräldrar och barnlösa, som dessa trådar oftast...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 428
Senast: Alandia
·
Samhälle Hur mådde ni efter spruta 3, ni som har hunnit tagit den? Min 3:e närmar sig med stormsteg å mina vänner som fått 3:e har inte mått så...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 470
Senast: Stefffie
·
Hemmet Vi har äldre tvåglasfönster. När det blåser, som idag, blir det gärna imma emellan. Betyder det att jag borde sätta nya tätningslister...
Svar
1
· Visningar
437
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag har (sent omsider) möjlighet att sätta undan lite pengar till min pension. Men jag har verkligen noll koll på hur det fungerar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 293
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023