Jag testar att skriva i denna tråden även om den hamnat långt bak.
Jag har gillat det lilla jag testat av yoga with Adriene men aldrig riktigt kommit igång och fått någon rutin. Att börja med nya saker minst sagt inte min grej
Jag skapar alldeles för stora mål i huvudet redan innan jag börjat och så blir det inget alls istället. Det är så många saker jag velat täcka in med att göra yoga hemma: liksidighet, andning, bålstyrka, bålstabilitet, rörlighet i ffa höfter, stretching, balans, avslappning, mindfulness är väl det som dyker upp först. Och så vill jag egentligen att det ska vara ett kort pass (20-30 min kanske?) för större chans att lyckas planera in det.
Nåja. Nu har jag fått den (enligt mig) brillianta idén att välja ut ETT pass och göra det flera gånger istället. För min största tröskel är ju att jag inte kan alla olika positioner och att jag därför tycker det känns orimligt oöverstigligt att tex följa en sådan månadsutmaning med nya pass hela tiden eller liknande. Men då kommer ju problemet att välja ut ett enda pass att börja med istället
Egentligen spelar det ju ingen större roll för det är ju bara att testa ett annat om det inte känns 100. Men i mitt huvud är det inte så bara.
Om ni fått välja ut ett enda pass hos Adriene till en ryttare som är nybörjare på yoga, vilket hade ni tipsat om då? Eller har ni några favoriter ni alltid återkommer till?