Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag fick parkeringsböter i början av februari som jag överklagade. Fick idag svar att jag skulle betala, ingen info om hur jag kontaktar...
Kropp & Själ
Läkaren tog bort ett födelsemärke på min rygg idag. Den satt precis på ryggraden i svanken, uselt ställe att ha kompresser och stygn på...
Kläder & Bli fin
Jag vill göra något åt mitt hår och funderar på slingor. Problemet är dock att min frisör inte lyckas få till det rätt - det blir orange...
Trädgård & Växter
Jag behöver köpa ett extra äppelträd som pollinatör till mitt nuvarande då det äldre dött. Jag kan inte bestämma mig för vilken sort...
Juridik & Ekonomi
När jag flyttade för tre år sen råkade det slumpa sig så att samma stora mäklarfirma sålde både min lägenhet och den jag köpte. Nu...
Juridik & Ekonomi
Jag har fått paket i Instabox och uppmanas via sms och mail att trycka på en länk och logga in på bankID för att få min pinkod till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.