Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
Skola & Jobb Jag ska ansöka om aktivitetsstöd och fk vill veta min lön för tid som jag arbetat. Det ska väl de skita i känner jag. Varför är det...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 618
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag fick parkeringsböter i början av februari som jag överklagade. Fick idag svar att jag skulle betala, ingen info om hur jag kontaktar...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Läkaren tog bort ett födelsemärke på min rygg idag. Den satt precis på ryggraden i svanken, uselt ställe att ha kompresser och stygn på...
Svar
5
· Visningar
515
Senast: MissFideli
·
Tjatter Vad tycker ni? Vad tror ni om paren? Sett 7de avsnittet nu på Discovery.
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: mars
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 926
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Jag vill göra något åt mitt hår och funderar på slingor. Problemet är dock att min frisör inte lyckas få till det rätt - det blir orange...
Svar
10
· Visningar
1 623
Senast: NilHe
·
Hemmet Jag har köpt ett gammalt bord på loppis som jag funderar på om det går att snygga till med enkla medel. Har sett det finns kritor man...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: Calmiche
·
Trädgård & Växter Jag behöver köpa ett extra äppelträd som pollinatör till mitt nuvarande då det äldre dött. Jag kan inte bestämma mig för vilken sort...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 156
Senast: Nahar
·
Tjatter Har ni varit på något bra och häftigt äventyrsbad som ni kan rekommendera?
Svar
3
· Visningar
898
Senast: Soapbubble
·
Samhälle Vi kom att diskutera på styrelsen i föreningen igår. Är det mest ekonomiskt att slå av varmvattenberedaren mellan uthyrningarna? Eller...
Svar
16
· Visningar
4 728
Senast: Otherside
·
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
16 806
Mat Ska baka muffins idag som jag ska bjuda på om tre dagar. Funderar på om jag behöver frysa dem eller inte. Hur skulle ni gjort?
Svar
9
· Visningar
2 288
Senast: bettysmatte
·
Juridik & Ekonomi När jag flyttade för tre år sen råkade det slumpa sig så att samma stora mäklarfirma sålde både min lägenhet och den jag köpte. Nu...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 322
Senast: Görel
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det är dags för den sista deltävlingen i årets melodifestival! :eek::arghh::nailbiting: Kommer ngn av följande låtar...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 080
Senast: Lingon
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått paket i Instabox och uppmanas via sms och mail att trycka på en länk och logga in på bankID för att få min pinkod till...
Svar
11
· Visningar
9 144
Senast: mysboll
·
Tjatter Vad har ni för bakgrundsbild eller låsbild på mobilen och varför? Jag har denna på förra hunden IOM att hon gjorde mig så varm i...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 040
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Hur väljs det vilka produkter som ska testas? Jag har hittat en crosstrainer till mycket bra pris som verkar ha de funktioner jag vill...
Svar
0
· Visningar
335
Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone...
2
Svar
33
· Visningar
2 374
Senast: Snowball
·
Samhälle Klistrar in förklaring från Wikipedia utifall någon undrar: Detta är alltså hypotetiskt :p Men en spännande tanke tycker jag. Så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 234
Senast: Tora
·
Samhälle Barnbegränsning. Sätt en gräns på ett barn (så som man gjort i Kina). Alla barn som föds ska ha ett bra liv med skola, arbete och...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 244
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte