Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag hade för ett tag sen ett knä som blödde ganska mycket efter en olycka. Var på helgen och eftersom det inte slutade blöda så var...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 918
Senast: Sassy
·
Samhälle Var man inte gråhårig innan så blev man. Försöker nu få prata med *vem som helst* på försäkringskassan, men man blir hänvisad till ett...
Svar
7
· Visningar
1 085
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag har nyligen startat upp ytterligare ett instagramkonto och får plötsligt kommentarer som säger "Promote it on @någotnamn". Varför...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: Wille
·
IT & mobiler Har försökt flera gånger, olika tidpunkter, olika dagar, vardag, helg, men kommer bara tillbaks till inloggningssidan efter att jag...
Svar
15
· Visningar
781
Senast: Targa
·
Hemmet Någon röker nere i vårt förråd (lägenhetshus med förråd i källarplan). Jag var nere idag för att hämta en sak i förrådet och kände att...
Svar
11
· Visningar
1 488
Senast: Modest
·
Kropp & Själ Nu är den igång för fullt här i länet. Ihop med vanliga influensan. Båda riktigt aggressiva i år! Förra året var det väldigt lugnt, men...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 771
Senast: Eli
·
Fritid Riding club championships, någon här som spelar? Vore kul med ett bukelag (om det inte redan finns?)! Spelade detta för flera år sedan...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Modest
·
Samhälle Finns det något motsvarande Eniro där jag kan söka fram en persons adress? Vill skicka ett julkort men vet inte mer än personens namn...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Zpunk
·
Hemmet Hej igen! Tack för svar senast! Undrar om ni kan ge mig era bästa tips för städ inom hemmet? Behöver ett enkelt schema o beskrivningar...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 179
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Är det någon som har en aning om vad det här kan vara? Det började som "myggbett" i ringform runt armbågen för ett par dagar sedan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 104
Senast: majola
·
Tjatter Vad är ert konstigaste/ roligaste / mest minnesvärda/ dråpligaste julminne? Tappade tomten bort sig, eller knackade fel tomte på hos...
Svar
12
· Visningar
849
Senast: Motacilla
·
Fritid I min familj har vi numera lagt ned det där med julklappar, men oavsett traditioner eller vad som gäller inom den närmaste familjen kan...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Mat Jag har saknat mattråden och inspiration. Vad äter ni idag? Ikväll gjorde jag dovhjortskav med gräddsås med smörstekta...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
88 716
Trädgård & Växter Köpte en blomma på marketplace (50 spänn, sjukt nöjd!), men vad är det för blomma? Jag vill ha flera, hur får man såna sticklingar...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: BernT
·
Fordon Har ni upptäckt om det finns någon dag där det oftast är det lägsta priset? Såg just en videosnutt från Australien där måndag är den...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ (Eller behöver jag glasögon? :( ) Har märkt att jag måste fota innehållsförteckningar och zooma in bilden för att kunna läsa dem...
Svar
17
· Visningar
1 078
Senast: Rie
·
Skola & Jobb @Snowball Citatet blir nog lite konstigt eftersom tråden var stängd men det kanske duger :) Jag hade aldrig tänkt tanken på att gå...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 653
Senast: Görel
·
Samhälle Diskutera kan man väl göra. Även om jag aldrig verkar lära mig att det inte är lönt på detta forumet. Jag försörjer mig själv OCH mina...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 612
Hemmet Alltså, vi vill få upp vår gamla soffa på övervåningen i vårt hus men vi har så smal och stängd trapp så det saknas knappt max 1 cm...
2
Svar
20
· Visningar
1 468
Senast: cherie
·
IT & mobiler Min mobil har börjat krångla med laddningen. Den tar laddning och batteriet är bra och allt sånt. Men själva laddningen krånglar. Man...
Svar
13
· Visningar
1 806
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp