Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag behöver bukeoraklets hjälp. Jag beställde två bh:ar online och när jag provade dem insåg jag att det var fel storlek. Dum som jag...
Svar
8
· Visningar
713
Senast: IzeUnicorn
·
  • Låst
Skola & Jobb Hur långt kan du tänka dig att pendla per dag för ett jobb? Om det är ett halvtidsjobb, är du beredd att pendla samma sträcka?
11 12 13
Svar
251
· Visningar
11 880
Senast: Gunnar
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 923
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Finns här nån som använder menstrosa? Jag funderar på det som alternativ till bindor för en ung tjej. Hur bra/säkra är de? Hur ofta...
2
Svar
26
· Visningar
4 537
Senast: Bri
·
Juridik & Ekonomi För två, tre år sedan höll vår förening i musikquiz vid tre tillfällen. Vi mejlade STIM (där man betalar för att man använder...
2
Svar
26
· Visningar
3 940
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Okej, så jag var i stan idag. Det känns som att varje gång blir jag lite mer utmattad efteråt, oavsett hur lite/mycket jag gör när jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 815
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Som rubriken säger, vad skulle ni göra med en extra summa pengar? Man drömmer alltid om en trissvinst på 25k i månaden, men även 3000 kr...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 215
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har på sista tiden upplevt att min mobil laggar. Jag har gjort enhetsunderhåll på den och tömt den på nästan alla bilder, men den...
Svar
5
· Visningar
613
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Det har dragit ihop sig till att börja söka jobb då min utbildning slutar om en dryg månad. Jag kollar platsbanken regelbundet, för där...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
16 377
Senast: BornAgain
·
Juridik & Ekonomi Jag som brukar vara rätt "streetsmart" lyckades tamifan gå på ett bluffsms! Det såg ut som det kom från ett ställe jag precis beställt...
Svar
6
· Visningar
1 621
Kropp & Själ Jag har nämligen påbörjat att bli sjuk, halvsvullna ögon, irriterad nästa och hals och allmänt hängig. Blir rätt sällan sjuk, så när...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Har en nära bekant vars sambo gått bort. Inget oväntat då båda är över 80 år, men givetvis mycket ledsamt ändå. Det är nästan 40 år...
Svar
10
· Visningar
825
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Inredningstilar finns som bekant en rad olika varianter. Vissa blir mer populära än andra. Vilka har ni som era favoritinredningsstilar...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 070
Kropp & Själ Jo jag vet ännu en hårtråd här :o Kanske beror på att mitt hår just nu ser ut som ett enda stort FRISS och tack så mycket att det är...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 117
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Såhär ser min arm ut efter ett stick i tisdags, är det farligt? Ömmar lite, men ser ju framförallt för jävligt ut...
2
Svar
35
· Visningar
5 521
Senast: Migo
·
Mat Jag är värdelös på att laga mat men gillar att äta gott. Nu har jag snöat in på indiska lammrätter och kommit på att jag skulle vilja...
Svar
15
· Visningar
1 653
Senast: Lazy Lady
·
Kropp & Själ Vi har blivit bjudna på en resa till Kanarieöarna inom kort för att fira D som fyller 60. Jag hade inte valt att flyga själv med tanke...
2
Svar
22
· Visningar
2 143
Tjatter Ja hur pyntar ni julgranen? Bara glitter? Bara röda kulor? Har ni något gammalt pynt från förr? I så fall hur ser det ut?
2 3
Svar
57
· Visningar
3 242
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Hjälp! Någon datorkunnig här som kan något knep för att lösa följande: Min dator som använts under dagen påstår nu helt plötsligt att...
Svar
5
· Visningar
577
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag började kaloribanta i slutet av sommaren. Eftersom jag har problem med mat generellt, fick jag tidigt sätta in vitaminer för att...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 530
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp