Älskar Helsingfors, bara jag slipper mina släktingar.Grönland är garanterat inte skitvarmt.
Gillar ni städer så kanske Helsingfors? Jag blev positivt överraskad av den staden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar Helsingfors, bara jag slipper mina släktingar.Grönland är garanterat inte skitvarmt.
Gillar ni städer så kanske Helsingfors? Jag blev positivt överraskad av den staden!
Men hur klantigt kan man göra detDen här centerpartisten fnissar.
Sossarna i vår kommun var i ett bostadsområde och bjöd på fika i helgen. Där bor nästan uteslutande muslimer.
Det är Eid först på måndag.
Noll koll....
Alltså hade min sambo gjort något sådant, oavsett orsak, hade det nog inte gått att rädda den relationen@sthu om du klarar dig att vara utan wifi och han spelar online, så ändra användarnamn och lösenord för routern - den man gör i en webbläsare och stäng helt sonika av internet uppkopplingen i inställningar. Det gjorde vi för småsyskon när de inte lyssnade på att nu är det sängdags och inga mer datorspel. Då behöver man inte slänga ut någonting. Iofs har han lite kunskaper och kan fabriksåterställa så fungerar ett låst skåp du har nyckeln till och där stoppar man sonika in routern.
Hälsningar/Hon som har erfarenhet av arga småsyskon och barnvakt åt syskonbarn
Men så ska man väl ändå inte behöva göra med sin partner?@sthu om du klarar dig att vara utan wifi och han spelar online, så ändra användarnamn och lösenord för routern - den man gör i en webbläsare och stäng helt sonika av internet uppkopplingen i inställningar. Det gjorde vi för småsyskon när de inte lyssnade på att nu är det sängdags och inga mer datorspel. Då behöver man inte slänga ut någonting. Iofs har han lite kunskaper och kan fabriksåterställa så fungerar ett låst skåp du har nyckeln till och där stoppar man sonika in routern.
Inte okej. Antingen diskuterar man som hyfsat vuxna människor eller också låter man vara, alternativt lämnar. Det där blir lite som att sätta hänglås på kylskåpet för att man tycker partnern dricker för mycket läsk/äter för mycket kaka. Vore det sunt?@sthu om du klarar dig att vara utan wifi och han spelar online, så ändra användarnamn och lösenord för routern - den man gör i en webbläsare och stäng helt sonika av internet uppkopplingen i inställningar. Det gjorde vi för småsyskon när de inte lyssnade på att nu är det sängdags och inga mer datorspel. Då behöver man inte slänga ut någonting. Iofs har han lite kunskaper och kan fabriksåterställa så fungerar ett låst skåp du har nyckeln till och där stoppar man sonika in routern.
Hur har ni med kalk i vattnet?Jag byter inga lösenord. Men visst har tanken slagit mig.
Kämpar på med avloppet. Göjsat runt med rensband utan effekt. Vi får nog ringa vvsare..
Usch, vad trist.... Var det inte krockkuddar som var väldigt stöldbegärliga ett tag? Eller det kanske fortfarande är så i och för sig.Bilen lämnades in på verkstad imorse, misstänkt fel på katalysatorn. När mekanikern ringer en timme senare visar det sig att den inte alls är sönder. Den saknas helt!
Skrev till styrelsen som kollade på övervakningsfilmerna från garaget och jo visst, tjuvarna hade först bänt upp garageporten och sedan snabbt lyft upp vår bil och monterat ned katalysatorn på 3 min. De tog några andra lösa grejer som stod i garaget (inget från oss) och drog.
Nu har jag lärt mig att katalysatorstölder har ökat enormt sedan 2020 (gått upp med mer än 4000%) och äldre toyotabilar är särskilt utsatta då de innehåller många metaller som har högt värde just nu
Det är dessutom svårt att få tag på en ny, kan vara flera månaders väntetid och de kommer säkert komma tillbaka och sno den nya så fort den är på plats…
Fast behandlar man sin partner som ett barn så blir relationen lidande och man själv tar på sig en roll man nog inte vill ha. Han är en vuxen människa och bör behandlas som så, för ens egen skull om inte annat.Jag tänker mer på att om det är ett beroende så behövs det ibland metoder som ligger på ett barns nivå. Men absolut ska man helst diskutera som vuxna människor.
Dåligt. Väldigt lite kalk här.Hur har ni med kalk i vattnet?
Illa. Jag har inga bra lösningar. Hoppas det går braDåligt. Väldigt lite kalk här.
Misstänker starkt att det är många många år av hår som satt igen systemet. Det fanns nämligen ingen sil..