Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad finns det för alternativ till Spotify? Jag lyssnar på musik och min dotter lyssnar också på musik genom mitt konto. Tycker Spotify...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 340
Senast: Snubbelfot
·
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 823
Senast: TygerTyger
·
Juridik & Ekonomi Jag såg det här inslaget och det låter ju vansinnigt? Exakt brottsrubricering kan man väl diskutera men jag förstår inte hur det skulle...
Svar
9
· Visningar
1 852
Skola & Jobb Jag har ganska nyligen bytt jobb. Båda jobben är liknande tjänster så arbetsuppgifterna är desamma. Jag bytte jobb för att få mindre...
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Kiwifrukt
·
Juridik & Ekonomi Jag kommer ihåg för några år sedan hade Swedbank något som hette e-kort, där man kunde skapa ett tillfälligt kort och ladda det med en...
2
Svar
25
· Visningar
1 628
Mat Tycker att de flesta kladdkakor idag går för mycket åt blowniehållet, jag vill ha dem mera sega, speciellt mot kanterna. Det fanns ett...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 146
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Vad gör man för att komma ur svackan när man bara kör fast på en inlämningsuppgift och fått total mental kollaps och dessutom...
Svar
11
· Visningar
599
Kropp & Själ Hur snabbt kommer symptomen om man blivit matförgiftad? När är faran över så att säga om man ätit något som kanske inte var bra?
2 3
Svar
45
· Visningar
3 512
Senast: turbofling
·
Tjatter Jag kollar just nu på Paralympics och det är synskadade/blinda som åker super-g, eller om det är störtlopp (ser inte skillnaden på de...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Rosett
·
IT & mobiler En person i min närhet har fått problem med att hens surf på telefonen har börjat skena iväg. Som jag tolkar det har hen ett abonnemang...
Svar
11
· Visningar
2 073
Senast: Sassy
·
Hemmet Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i...
Svar
3
· Visningar
535
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
2 039
Senast: voltis
·
Samhälle Vilka positiva förändringar har ni gjort i ert liv på grund av pandemin och som ni kommer fortsätta med? Obs! Bara för att något är...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 138
Senast: Rosett
·
Mat När man micropoppar blir det ofta ( i min kassa micro) o-poppade popcorn kvar. Jag gillar micropop pga smörsmaken (nej det blir inte...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: bettysmatte
·
Mat Hur lång tid efter bäst-före-datum kan man äta av gammal filmjölk? Hur vet jag om den är för gammal för förtäring?
Svar
12
· Visningar
6 663
Skola & Jobb Jag tycker det är intressant att ni är många som likställer att inte jobba med att inte ha driv/inte brinna för något/alltid vara hemma...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 814
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag är så irriterad,jag skulle sälja min gamla cykel men när vi skulle skriva på papperna i den lilla butiken där ägaren sett mig gå och...
Svar
17
· Visningar
1 499
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Hej, jag har länge gått o väntat på att mina bröst ska växa till sig men det gör dom inte. Undrar om det är något fel på min kropp…? Min...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Fyller i preliminär inkomstdeklaration och ska fylla i hur många karensdagar jag anmält till försäkringskassan, gäller det då bara för...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Flyttade för några veckor sedan, och mitt hår har helt slagit bakut. Hjälp! Rör sig bara om några kilometer, men skillnad är det...
Svar
11
· Visningar
1 371
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V