Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Har blivit tillfrågade av hundklubben jag är medlem i att bli revisor, eller ledamot. Jag är sådär intresserad men inser också att det...
Kropp & Själ
Jag har rakt, glansigt hår. Hopplöst att fläta och annat med andra ord.
Har nu börjat testa lite med torrschampo som texturspray, men är...
Kläder & Bli fin
Bara tänk på att MASSOR av kvinnor säger att det första dom gör är att ta av sig Bh när dom kommer hem. För att det är så obekvämt. Är...
Trädgård & Växter
Jag bor numera på gård. Primärt för att kunna ha hästar hemma, men att bo på gård öppnar ju också andra möjligheter, som till exempel...
Skola & Jobb
Jag sitter och har lite panik för snart måste jag söka en master och jag vet inte vad jag ska söka. Det står just nu mellan att söka en...
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.