Jag kan inte ha bygel bh och inte alla utan heller, jag har svårt att pricka rätt. Bh-ar drar ut nästan all energi och all koncentration ur mig på grund av alla intryck. Jag kan inte stoppa hur mycket den känns mot olika delar av kroppen och huden, även den lösaste bh-n kan göra ont i huden. Jag kan ha svårt att prata eller se på film om jag har en vanlig bh eller sport bh om det är fel modell.
Jag är sån som inte klarar så många olika material och former och lappar och sömmar osv. Till exempel har jag upptäckt för många år sedan att enfärgade strumpor är mer obekväma för dom har kortare söm vid tårna och sämre passform och mindre elasticitet än strumpor med mönster.
Har dock precis nu hittat några bh-ar jag överlever med, som jag ibland kan koppla bort.
Jag är sån som inte klarar så många olika material och former och lappar och sömmar osv. Till exempel har jag upptäckt för många år sedan att enfärgade strumpor är mer obekväma för dom har kortare söm vid tårna och sämre passform och mindre elasticitet än strumpor med mönster.
Har dock precis nu hittat några bh-ar jag överlever med, som jag ibland kan koppla bort.