Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Kära Buke! Behöver er expertis! Jag kommer inom kort att flytta till lägenhet (bor i hus nu), och jag behöver rätt omgående köpa en ny...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Destiny_D
·
Tjatter Apropå tråden med högskoleprovets ord. Det finns ett skillingtryck som heter "kors på Idas grav" där den mesta texten är helt...
Svar
18
· Visningar
786
Senast: Takire
·
Hemmet Om man inte har vattenburna radiatorer i sitt hus, vad används då cirkulationspumpen till :confused: ? (Säkert en jättekorkad fråga...
Svar
10
· Visningar
471
Juridik & Ekonomi Sedan jag återupptog min enskilda firma har jag blivit hett villebråd för telefonförsäljare. Mitt företag har inget eget...
Svar
14
· Visningar
1 180
Senast: ameo
·
Kultur Finns det fortfarande? Är det någon som har pappersdagstidning och kan visa bild? Ska försöka skriva en egen men hade gärna sett exempel...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Funderar på att prova på laser för hårborttagning på mina ben som inte alls vill bli vare sig rakade eller vaxade utan att orsaka en...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Tonto
·
Mat Inspirerad från en annan tråd 😊 Vad lagar ni för billig, god, mat ? Gärna med kostnad per portion, bilder och recept :d
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 576
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag skulle vilja riva ut vårt badkar innan försäljning av bostaden. Problemet är att det har en kaklad front och jag har ingen aning om...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Unafraid
·
Tjatter Jag har nyligen gjort personlighetstestet 16 personalities och blev Campainger och tycker efter beskrivningen att det prickar in...
2
Svar
30
· Visningar
1 733
Senast: Tora
·
Hemmet Den går inte längre att stänga av :confused: ? Vi brukar stänga värmepumpen varje kväll när vi går och lägger oss, och då ställa in att...
Svar
0
· Visningar
386
Fritid Jag inser att jag inte har några intressen eller hobbys kvar som jag pysslar med. Livet består mest av arbete och hushållsskötsel känns...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 477
Senast: PatCed
·
Trädgård & Växter I vårt vardagsrum har vi väldigt mycket sol och flera jag har haft där har jag fått flytta på för att det verkar vara för varmt och för...
Svar
13
· Visningar
776
Tjatter så kan jag berätta att Maria Åkerbergs Olive Cleansing rengöringscreme ger en märklig smak i munnen om man försöker använda den som...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: MiaMia
·
Samhälle Jag tänker då på som i fallet bondgård/ stall osv... Själv skulle jag om jag inte längre kunde sköta min gård bara släppa ut djuren så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 135
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har haft migrän sedan jag var liten så det är inget nytt. Med åren så har det väl tuffat på och jag har medicinerat med alvedon...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 211
Senast: Rosett
·
Fordon Min bil är inte kry och ska in på verkstad. I min försäkring ingår hyrbil där försäkringsbolaget täcker 75% av kostnaden. Jag har...
Svar
10
· Visningar
853
·
Hemmet Hur ska jag välja mäklare? Ska hjälpa en bekant sälja en större lantbruksfastighet med skog. Jag har en mäklarfirma jag verkligen...
Svar
2
· Visningar
515
·
Skola & Jobb Funkar detta i verkligheten? Har två personer nära mig som har gått över till målbaserad lön. Ingen övertid, inget OB. Lönen höjdes...
Svar
7
· Visningar
1 224
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Open infra har gått ut till min by om att de fått bidrag nu för att dra bredband hos oss. Är det någon som vet något om företaget Open...
2
Svar
31
· Visningar
1 677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka