Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag vet inte om det är borde ligga under allmänt eller häst, men vi testar här: Om jag vill bygga ihop en kür, med musik, vilka lagar...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gnapp
·
Hemmet Vi har ett isolerat kallförråd och skulle vilja förvara typ kläder, mattor och diverse baby-saker som typ babyskydd, babymadrasser...
Svar
2
· Visningar
980
  • Låst
Trädgård & Växter Nästa trädgårdstråd får börja gro här :)
98 99 100
Svar
1 996
· Visningar
75 479
Senast: ameo
·
Fordon Jag kommer att köpa elbil framöver, har både solpaneler och möjlighet att sätta upp laddstolpe hemma. MEN: Det annonseras mycket om...
Svar
6
· Visningar
888
Kropp & Själ Enda sen jag tog min första covidspruta så har min mens tjorvat. Och samma nu, tog andra sprutan i torsdags. Idag har jag riklig mens...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 725
Tjatter I lördags insjuknade första barnet, i söndags andra barnet och igår vi vuxna. Feber och förkylning. Huset är ostädat, maten är inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
8 613
Senast: ii-ssa
·
Tjatter Imorgon smäller det! 🥳 🎅🤶 Julkalendern drar igång! I år blir det En hederlig jul med Knyckertz! Kommer ni titta? Vad tror ni...? Har...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
20 177
Hemmet Igår, när jag letade nåt i djupet av vår frys, stängde jag av den för att slippa larmet som börjar tjuta efter femton sekunder ungefär...
Svar
11
· Visningar
2 186
Senast: tanten
·
Mat Ja, jag vet att vi har en jultråd. Men jag tror det finns plats för en till. Här hjälper vi varandra snabbt, med tips på lösningar på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 543
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag letade, men kunde ej finna. Missade jag den? Eller finns det ingen jultråd än för i år? Annars kör vi igång en tycker jag. Hur är...
35 36 37
Svar
723
· Visningar
36 437
Senast: Kratus
·
Kropp & Själ Ångrar ni någonting i livet?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 537
Tjatter Kunde inte hitta att någon startat en tråd i år, nu tänker jag att vi kanske har en del julklappar som ni har köpt och vill ha hjälp med...
Svar
4
· Visningar
744
Kläder & Bli fin Jag ska börja nytt jobb och skulle behöva någon snygg arbetsväska. Gärna i skinn med plats för dator, block och lite smått, så gärna...
Svar
14
· Visningar
890
Trädgård & Växter Har fastnat för palettblad och köpt mina första sticklingar. Undrar nu hur jag ska behandla dom. Har satt de i vatten men tyckte de...
Svar
2
· Visningar
397
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten. Katten har rätt inställning till det hela! :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
74 481
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Apropå energidebatten så hamnade jag i en diskussion där min motpart tyckte att jag var dum i huvudet som tyckte att det inte är en...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 967
Senast: Whirlie
·
Relationer Vad får en person för titel för ett morbrorsbarn? Alltså om min mans systerdotter fått barn, vad kallar de barnen min man då? Vad är...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag har legat hemma sjuk ett par dagar och kollat på Legomasters Australien, och kan inte låga bli att bli mysigt glad av att (den...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 323
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Sökte läkare pga tarmproblem, bla periodvisa diarrer, var inte direkt orolig för något allvarligt, haft diverse magproblem sen...
Svar
7
· Visningar
1 854
Senast: Gosa
·
Kultur För ett tag sedan (månader - år) läste jag ett boktips om en bok jag tyckte lät bra och spännande. Det var om en flicka på Gotland som...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp