Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft i flera år mer eller mindreJag har lock för örat. Någon med något supertips? Testat tryck utjämna, gäspa osv. Får panik av tanken att man kan ha det i flera månader.
Haft i flera år mer eller mindre
Så jag har inga bra tips tyvärr
Ja, mycket onödigt. Hade det i måndags och tisdags. Och nu är jag förkyld.Halsont
Tycker det är väldigt onödigt
Gå till VC och kolla så att det inte sitter en vaxpropp i örat. Har hänt min make ett antal gånger, och locket släpper så fort vaxproppen är ute !Jag har lock för örat. Någon med något supertips? Testat tryck utjämna, gäspa osv. Får panik av tanken att man kan ha det i flera månader.
Tror du det kan vara det? Jag var förkyld för tre veckor sedan och har sen haft ihållande täppt näsa och hosta. Har i en vecka typ haft medicin för hostan och näsan, som jag senaste dagen mått skit på. Så jag har bara antagit att det haft något med det att göra, typ svullnad i hörselgången. Men det kanske är en vaxpropp helt enkelt?Gå till VC och kolla så att det inte sitter en vaxpropp i örat. Har hänt min make ett antal gånger, och locket släpper så fort vaxproppen är ute !
Kan nog vara så som du säger, tycker ändock det är lite trist, men men på ett sätt skönt att se att jag inte är ensam om att uppleva det så även om det är trist att det är så på andra ställen också.Har också märkt det, tyvärr. Tror det handlar om att de går där staketet är som lägst, det är lättare att säga till om den där ena saken hos den som som gör 9 av 10 saker rätt, än tvärtom
Skulle ju kunna vara båda delar? Om öret är svullet pga förkylningen så borde det ju bli trängre och förmodligen också lättare för en vaxpropp att "fastna"? Om det inte ger med sig snart skulle jag kolla upp det, för det är ju fruktansvärt irriterande med lock för örat!Tror du det kan vara det? Jag var förkyld för tre veckor sedan och har sen haft ihållande täppt näsa och hosta. Har i en vecka typ haft medicin för hostan och näsan, som jag senaste dagen mått skit på. Så jag har bara antagit att det haft något med det att göra, typ svullnad i hörselgången. Men det kanske är en vaxpropp helt enkelt?
Ja det låter ändå logiskt. Tack för tipset!Skulle ju kunna vara båda delar? Om öret är svullet pga förkylningen så borde det ju bli trängre och förmodligen också lättare för en vaxpropp att "fastna"? Om det inte ger med sig snart skulle jag kolla upp det, för det är ju fruktansvärt irriterande med lock för örat!
Vad är det med henne?Amber Heard..
Att hon utmålar sig som offret i relationen mellan henne och Depp.Vad är det med henne?
Ok. Jag har bara sett nåt klipp från rättegången. Är väl bara de två som vet vad som hänt egentligen? Hon kan ju vara offret.Att hon utmålar sig som offret i relationen mellan henne och Depp.
Såklart men ser man till bevisen är hon knappast ett offer.Ok. Jag har bara sett nåt klipp från rättegången. Är väl bara de två som vet vad som hänt egentligen? Hon kan ju vara offret.
Sant. Fast jag vet inte mer än det jag såg på tv så har egentligen ingen åsikt. Det är nog fördomar som spökar hos mig kvinnan ”brukar” ju vara offret.Såklart men ser man till bevisen är hon knappast ett offer.
De är ju som max lika skyldiga men jag ser inget som tyder på det. Med tanke på att hans karriär är förstörd så tycker jag det är rätt viktigt att det kommer fram.
Ja det var min ryggmärgsreaktion med när när det började - men jag har ändrat mig.Sant. Fast jag vet inte mer än det jag såg på tv så har egentligen ingen åsikt. Det är nog fördomar som spökar hos mig kvinnan ”brukar” ju vara offret.
Inte säker på att det hjälper dig men jag tog en dosspruta med olivolja och sprutade sakta in i örat när jag hade lockpanik en gång. Sen sköljde jag rent med varmt vatten ur en annan spruta och så släppte trycket.Jag har lock för örat. Någon med något supertips? Testat tryck utjämna, gäspa osv. Får panik av tanken att man kan ha det i flera månader.