Klockren ju!På killen som valde "Varför heter det satisfyer och inte damsug?" som profiltext på Tinder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockren ju!På killen som valde "Varför heter det satisfyer och inte damsug?" som profiltext på Tinder.
Men den suger ju inte ensKlockren ju!
Precis vad jag tänkte säga :PMen den suger ju inte ens
Säg inte detVifta på svansen kan hon redan, det gör hon oavbrutet. Att skälla kan bli lite svårare
Känner igen mig så bra tyvärr.Stör mig på att jobbet verkar ha inställningen om du 99,5% sköter dig och gör ett litet misstag, så går hela jorden åt helvete.
Men är det omvänt så händer ingeting dvs de som missköter sig till 99,5% istället.
Stör mig på den särbehandlingen och sen blir de förvånade när de som skött sig slutar.
Vet inte varför det blir så, tycker det är synd. Borde varit tvärtom egentligen.Känner igen mig så bra tyvärr.
Stör mig på att jobbet verkar ha inställningen om du 99,5% sköter dig och gör ett litet misstag, så går hela jorden åt helvete.
Men är det omvänt så händer ingeting dvs de som missköter sig till 99,5% istället.
Stör mig på den särbehandlingen och sen blir de förvånade när de som skött sig slutar.
Vem är Leffe?Jäklar va Leffe gick igång på den
Vem är Leffe?
Det där är den sötaste Leffen jag någonsin settVisa bifogad fil 89834@Rosett detta är lille Leffe
Tack Han är verkligen jättesöt och han vet hur han ska använda det. Han till och med låter söt när han knorrarDet där är den sötaste Leffen jag någonsin sett