Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja, levde på sia chokladboll när jag upptäckte den så kan också starkt rekommenderaJag kan ju tipsa om SIA Chokladboll och SIA Caramel Latte. De är jättegoda!!
Jag kan ju tipsa om SIA Chokladboll och SIA Caramel Latte. De är jättegoda!!
Fast du dricker väl inte kaffe annars? Kanske därför är svårt med smaken ?Caramel latte tycker jag var en diss! Åt två skedar, fick slänga resten!
Fast du dricker väl inte kaffe annars? Kanske därför är svårt med smaken ?
Jag har ingen aning inte provat den men den lät god
Aldrig hört namnet ”Exotisk planka” men ”rätten” har jag ju settEn rätt vanlig cateringmaträtt. Beställer man exotisk planka får man ett fat med kallskuret kött, frukter och sen oftast potatissallad till. Det är nåt man beställer om man har en större fest eller nåt och inte vill laga maten.
Fast du dricker väl inte kaffe annars? Kanske därför är svårt med smaken ?
Jag har ingen aning inte provat den men den lät god
Alla bluffkonton som dyker upp så fort man försöker sälja något på FB marketplace. "Hej jag köper din vara idag. Jag bokar leverans med USPS och kuriren kommer till ditt hem med pengar i ett kuvert!" Ehm nej.... Det förvånar mig inte att så många äldre blir lurade till höger och vänster numera.
De vill att man uppger sitt namn, adress och mejl, sen skickas en blufflänk till ens mejl som ser ut att komma från UPS där man uppmanas betala en viss summa för frakten, köparen påstår sedan att man ska få igen pengarna när "kuriren" kommer och hämtar paketet men såklart så kommer det aldrig någon.Jag känner mig lite trög just när det gäller de där ups-bluffarna, att det är bluff förstår jag, men förstår inte hur det går till, vad fiskar de efter och hur?
Du får lära henne att skälla och vifta på svansen....
Du får påtala att din "hund" är så väluppfostrad att hon vet att man inte skäller i tid och otid om någon undrarVifta på svansen kan hon redan, det gör hon oavbrutet. Att skälla kan bli lite svårare
Du får påtala att din "hund" är så väluppfostrad att hon vet att man inte skäller i tid och otid om någon undrar
Det kanske går att försäkra henne som en orm iställetHon bara biter och klöser och väser och slingrar sig som en orm
Okej, då är jag klokare, tackDe vill att man uppger sitt namn, adress och mejl, sen skickas en blufflänk till ens mejl som ser ut att komma från UPS där man uppmanas betala en viss summa för frakten, köparen påstår sedan att man ska få igen pengarna när "kuriren" kommer och hämtar paketet men såklart så kommer det aldrig någon.
Visa henne den här videon.Vifta på svansen kan hon redan, det gör hon oavbrutet. Att skälla kan bli lite svårare