Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Folk som glömmer överenskommelser, mailar chefen (som ger en tillsägelse) som i sin tur mailar sin chef som också ger en tillsägelse och dessutom lägger till ngt onödigt om skillnad på jobbdator och privatdator (helt taget ur luften). Var sugen på att påpeka förutsättningen med privat internet för att kunna jobba men sjönk inte till samma nivå.

Eller kort sammanfattat: folk!!
 
Hur tusan kunde HV förlora mot Björklöven?? Hade väntat mig att HV skulle ta detta 4-0 i matcher. Hoppas starkt att Björklöven förlorar! /Mvh MoDoit :D
När dom spelar uruselt och domarna dömer lika dåligt så är inte Björklöven sämre än att dom vinner.
Känns oroväckande inför onsdagen.
 
Folk som glömmer överenskommelser, mailar chefen (som ger en tillsägelse) som i sin tur mailar sin chef som också ger en tillsägelse och dessutom lägger till ngt onödigt om skillnad på jobbdator och privatdator (helt taget ur luften). Var sugen på att påpeka förutsättningen med privat internet för att kunna jobba men sjönk inte till samma nivå.

Eller kort sammanfattat: folk!!
 
Huskatter är ännu mera gratis. Megara är i den dyraste prisklassen (burmor, siameser och liknande) eftersom vi är en relativt liten grupp och är benägna att besöka veterinären. Jag betalar 4300 om året med 60,000 vetvård vilket kan rinna iväg väldigt snabbt om man har otur. Funderar på att höja till 120,000 men vi får se.
Det är de verkligen! Jag betalar 1400 om året för min. 60000 (eller är det 80000 nu?) i veterinärvård och inget livvärde. Min hundförsäkring är till och med billigare än din kattförsäkring. Den kostar 2400 kr/år. 80000 i veterinärvård och 16000 i liv.
 
Det är de verkligen! Jag betalar 1400 om året för min. 60000 (eller är det 80000 nu?) i veterinärvård och inget livvärde. Min hundförsäkring är till och med billigare än din kattförsäkring. Den kostar 2400 kr/år. 80000 i veterinärvård och 16000 i liv.

Undrar om jag kan regga Megara som hund? :idea: Veterinären skulle iofs bli lite förvånade när vi kommer på besök.
 
Att jag aldrig haft exotisk planka i hela mitt liv (en värd namnet alltså) och klockan är orimlig så jag kan inte göra? köpa? en :mad:
 
Vad är en exotisk planka? :eek:

Känner att jag har nog aldrig heller haft en exotisk planka :cautious:

Precis. Jag har sett ordet två gånger i hela mitt liv, och båda är på buke. Vad Är det för nåt?

En bricka med massa frukter och sånt😊

83829A94-98A7-457B-BC45-DE515E22A733.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 559
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp