Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
1C33B57C-106A-4239-AE4B-28075F6BA3A1.webp

Inget internet hemma förrän onsdag, bah, störigt att va utan i en vecka. Tur killen har internet i alla fall. 🙈

Undra om vi som vart utan kommer få någon ersättning eller kompensation för det. 🤔
 
Visa bifogad fil 89621
Inget internet hemma förrän onsdag, bah, störigt att va utan i en vecka. Tur killen har internet i alla fall. 🙈

Undra om vi som vart utan kommer få någon ersättning eller kompensation för det. 🤔
Annars hade jag bytt bolag om det går. Jag har felanmält för minsta lilla och både viasat när vi hade dem och telenor har dragit av och då har det oftast varit någon dag eller så. De har en tjänst och klarar inte av det...
 
Annars hade jag bytt bolag om det går. Jag har felanmält för minsta lilla och både viasat när vi hade dem och telenor har dragit av och då har det oftast varit någon dag eller så. De har en tjänst och klarar inte av det...
Får nog ringa å fråga dom på måndag. Vet inte hur de räknar när felet så att säga inte ligger hos dom, utan hos dom som har ledningarna.
 
Att min frisör (vi är också bekanta) inte svarat på min förfrågan om att klippa min lugg. Jag skickade tidigt i fredags.
Snart klipper jag den själv :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 559
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp