Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ja! Och hur det kan vara möjligt att starta upp såna åtgärder som så uppenbart kommer att skapa kaos, utan att exempelvis öka på kollektivtrafiken. Jag hoppas åtminstone att dom har vett att sätta in fler vagnar på tågenAvstängningen/reparationen av tingstadstunneln och framförallt de följder det ger i trafiken i närheten. Jag hoppas att folk snart lär sig vilken fil de ska ligga i på de alternativa vägarna de kör nu.
Fel säsong för mörka kavajer Återkom i höst!Stör mig på att jag inte kan hitta en svart kavaj/blazer som inte är dubbelknäppt, och ej figursydd. Jag VILLHÖVER verkligen en genast.
Klarade provet och får således jobba ett år till!Stör mig på att jag har prov imorgon och om jag inte klarar det så blir jag tagen ur tjänst. Stör mig ännu mer på att jag inte får tummen ur och pluggar lite.
Att min affär inte har dom nya smakerna från siaglass. Vet i och för sig inte om dom har kommit ut än men det är störande ändå för jag vill verkligen prova dom nya smakerna pronto
Katter är ju ändå typ gratis att försäkra, men förstår att det är drygt. Betalar drygt 10000 om året för AmmoFick mail om Megaras nya försäkringspremie idag. Jag svär att jag kommer regga om henne till en brun huskatt av okänd härkomst som bara *råkar* likna en burma. De har höjt självrisken med 200 och premien med 75. Valde Svedea för att de var billigare än Agria men nu är vi i fatt och snart förbi
Och naturligtvis sitter jag fast eftersom hon fyller fem i maj + restriktioner på allt jag behöver försäkringen till.
Huskatter är ännu mera gratis. Megara är i den dyraste prisklassen (burmor, siameser och liknande) eftersom vi är en relativt liten grupp och är benägna att besöka veterinären. Jag betalar 4300 om året med 60,000 vetvård vilket kan rinna iväg väldigt snabbt om man har otur. Funderar på att höja till 120,000 men vi får se.Katter är ju ändå typ gratis att försäkra, men förstår att det är drygt. Betalar drygt 10000 om året för Ammo
Vit choklad salt citron, banan kola, marshmallows. Älskar verkligen glass med marshmallows så jag är särskilt ute efter denVad är det för nya smaker? Älskar sias glass!
Den smakar säkert fluffigt tror jag!Älskar verkligen glass med marshmallows så jag är särskilt ute efter den
Förresten, sa du salt citron?Vit choklad salt citron, banan kola, marshmallows. Älskar verkligen glass med marshmallows så jag är särskilt ute efter den