Jag såg nått om det men hoppades att dom skulle komma i byttaHar du koll på att banankola och vit choklad salt citron bara kommer som skopglass?
Marshmallow kommer i 0,5 liter-bytta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg nått om det men hoppades att dom skulle komma i byttaHar du koll på att banankola och vit choklad salt citron bara kommer som skopglass?
Marshmallow kommer i 0,5 liter-bytta.
Ligger var nånstans? Känns som nått jag skulle behöva besökaKänns som det är dags att köra upp till Sia glass, glassbaren och fabriksförsäljningen gillar jag stort. Gäller att ha frysbag med sig.
Jäklar va Leffe gick igång på denVisa henne den här videon.
Slöinge utanför Falkenberg.Ligger var nånstans? Känns som nått jag skulle behöva besöka
Får bli en tripp dit då. Är lite sugen på en tripp till Falkenberg och Engelssons åxåSlöinge utanför Falkenberg.
Jag såg nått om det men hoppades att dom skulle komma i bytta
Ofta finns väl förmågan, men inte viljanJag stör mig på folk som inte har förmågan att reflektera över saker. Tänka lite vidare.
Nu blir jag besviken lite ledsen i ögat. Tur att min tippade favorit finns i bytta i alla fallInte enligt hemsidan och inte enligt mina skvallerkällor. (Älskar nyheter inom allt ätbart så håller mig alltid uppdaterad.)
Jag känner med dig! Jag har haft fler gräsliga munsår i år än jag brukar ha! Hemskt är det!Jag stör mig återigen på munsår, men den här gången är det lite extra illa eftersom jag fått två enorma typer som dessutom sitter diagonalt över munnen. Ett på vänstra sidan av överläppen, och ett på högra sidan av underläppen. Detta gör att det är väldigt svårt att äta utan obehag - oftast brukar jag bara ha ett sår om gången och då endast på ena sidan, vilket innebär att jag kan lösa det genom att föra in maten på den icke påverkade sidan. Nu funkar inte det. Och för bara 2 veckor sedan hade jag munsår på insidan av munnen vilket också gjorde att jag hade svårt att äta. Ett jäkla skit är vad det är och fy vad gnällig jag blir!
Intressant, men tråkigt förstås! Undrar vad det beror på? Jag skapade nyss en tråd om det faktiskt, just för att höra om någon annan upplevt något liknande.Jag känner med dig! Jag har haft fler gräsliga munsår i år än jag brukar ha! Hemskt är det!
Minns jag fel, eller hade du inte stopp i handfatet nyligen också? Kan det höra ihop som något större stopp?Översvämning i badrummet. Stopp i utloppet på nåt sätt. Platsbyggt badkar och typ två centimeter vatten på hela golvet.. Har skvalpat runt och försökt titta under men det är så mycket vatten att allt jag ser är vatten...
Jo, men där satt stoppet högt upp precis under silen i handfatet.Minns jag fel, eller hade du inte stopp i handfatet nyligen också? Kan det höra ihop som något större stopp?