Tack ska testa!Inte säker på att det hjälper dig men jag tog en dosspruta med olivolja och sprutade sakta in i örat när jag hade lockpanik en gång. Sen sköljde jag rent med varmt vatten ur en annan spruta och så släppte trycket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack ska testa!Inte säker på att det hjälper dig men jag tog en dosspruta med olivolja och sprutade sakta in i örat när jag hade lockpanik en gång. Sen sköljde jag rent med varmt vatten ur en annan spruta och så släppte trycket.
Hur?Att mina ögonlock fuckar upp min lashlift
Ok. Jag har bara sett nåt klipp från rättegången. Är väl bara de två som vet vad som hänt egentligen? Hon kan ju vara offret.
Sant. Fast jag vet inte mer än det jag såg på tv så har egentligen ingen åsikt. Det är nog fördomar som spökar hos mig kvinnan ”brukar” ju vara offret.
Aha! Hoppas att det bara blev tokigt den här gången och blir bra i fortsättningen!Har rätt mycket "överhäng" (heter det ens så? ) så dom liksom korvas ihop.
Vi har använt största spolen nu.
Vet inte varför dom har börjat göra såhär nu, det har funkat bra tidigare... ska iaf tillbaka idag, så ska vi ta bort allt, sen ska jag köra nån slags återfuktning och så gör hon om allt om en månad.
Visa bifogad fil 89870
Hennes förra flickvän/fru (vet inte om de var gifta) anmälde henne för misshandel men drog sen tillbaka anmälan. Så det är inte första gången Amber Heard anklagas för misshandel av partner.
Johnny Depp å andra sidan har inte anklagats för det innan. Både Winona Ryder (förlovade i 4 år) och Vanessa Paradis (ihop i 14 år och har två barn ihop) har gått ut och sagt att han aldrig visade några såna tendenser mot dem och att de är chockade över anklagelserna.
Tack för info! Då förstår jag bättre!Det finns en inspelning där Amber uppmanar Johnny att gå ut och säga att han, Johnny Depp, en man, är utsatt för misshandeln så får han se hur många som tror honom. Hon har filmat/spelat in ljud på hur många gräl som helst men inte en enda gång har han varit våldsam mot henne i nåt av dem. Däremot hörs det tydligt i flera av dem att han vill gå därifrån för att komma undan grälet, lugna ner sig och sen diskutera det vid ett annat tillfälle. Men hon hindrar honom och kallar honom för diverse olika fula ord. Hennes inspelningar. Som hennes advokater spelar upp i rätten.
Att det tar sån tid att få svar på hemtentan jag har lämnat in. Jag vill veta nu om jag ska köpa champagne eller inte!
Det är iofs sant. Men jag måste ju få veta svaret oavsettDet kan en alltid göra... bra både för att fira och dränka sorger
Hon har ju även varit rejält otrevlig/hotfull mot sin fd assistent.Hennes förra flickvän/fru (vet inte om de var gifta) anmälde henne för misshandel men drog sen tillbaka anmälan. Så det är inte första gången Amber Heard anklagas för misshandel av partner.
Johnny Depp å andra sidan har inte anklagats för det innan. Både Winona Ryder (förlovade i 4 år) och Vanessa Paradis (ihop i 14 år och har två barn ihop) har gått ut och sagt att han aldrig visade några såna tendenser mot dem och att de är chockade över anklagelserna.
Hon har ju även varit rejält otrevlig/hotfull mot sin fd assistent.
Åh, samma här. Så drygt.Att jag inte kommit i säng i tid på hela veckan