Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker allt pekar på att Lokatten är Laila Bagge och Cyberninjan Bianca Ingrosso. Iallafall just nu
Ja precis. Jag får verkligen inte ihop Bianca med ledtråden om Robin Bengtsson.Jag funderar på om de bara luras med Cyberninjan. Att de vill att man (och speciellt Pernilla) ska tro att det är Bianca men så är det nån annan.
Jag hade idé om att mjukglassen kunde vara Caroline af Ugglas. Stämmer med mello och konsten.
Men Aranxia Alves kan det också vara. Hon har ju jobbat med ABBA på ett sätt. Hon var programledare för när ABBA avslöjade sitt nya album förra året.
Själv tror jag mer på Marie Serneholt som mjukglassen. Hon var med i A-teens och har både varit programledare och varit med i Melodifestivalen. Men tycker det är svårt vet att jag var helt ute och cyklade på vissa masker förra året så kan lika gärna vara helt fel ute
Jag funderar på om de bara luras med Cyberninjan. Att de vill att man (och speciellt Pernilla) ska tro att det är Bianca men så är det nån annan.
Läckberg menar jagLokatten- Camilla Lackberg tror jag...
Sjöjungfrun är 100% Yohio