Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet om de sjunger live eller om det är förinspelat?
Dom sjunger väl på riktigt men programmet är inspelat för flera veckor sen.Nån som vet om de sjunger live eller om det är förinspelat?
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.Dom sjunger väl på riktigt men programmet är inspelat för flera veckor sen.
Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.
Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.
Vad jag förstått är det väl förinspelat? Eftersom Kameleonten ju sjöng live samma kväll I början av säsongen
Ja programmet är förinspelat men är sången det eller sjunger de live under programinspelningen. Det var så jag tänkte.Det är förinspelat. Om inte annat vore det ju HELT omöjligt för deltagarna att hålla det hemligt för allt och alla om det var live
Borde det inte bli konstigt ljud när de har en mask över hela huvet? Som säkert skrapar mot micken?Dom sjunger väl på riktigt men programmet är inspelat för flera veckor sen.
Ja, så tänker jag också. De pratar ju aldrig på scen så den fasta micken kanske sätts dit den gången de ska ta av masken.Jag bara killgissar men jag tror att sången är förinspelad när de har maskerna på sig. För de borde vara väldigt svårt att få så bra ljud annars när många av maskerna hindrar mikrofonen från att komma nära munnen.
Ja programmet är förinspelat men är sången det eller sjunger de live under programinspelningen. Det var så jag tänkte.
Borde det inte bli konstigt ljud när de har en mask över hela huvet? Som säkert skrapar mot micken?
Ja, så tänker jag också. De pratar ju aldrig på scen så den fasta micken kanske sätts dit den gången de ska ta av masken.
Det gör mig ännu mer irriterad på den där fåniga masken och dåliga musiken hon håller på med. Vill säga åt henne att växa uppHah! Så sjukt nöjd med att Snusken var den första jag gissade på! Men också sjukt otippat att hon faktiskt sjunger så väldigt bra!