Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon hade fullt upp med mello när det här spelades in.Såg på Instagram att Lisa Ajax är en fundering på kameleonten. Hon är ju dock gravid så borde kanske synas. Fast det är ju en pösig tröja på.
Såg på Instagram att Lisa Ajax är en fundering på kameleonten. Hon är ju dock gravid så borde kanske synas. Fast det är ju en pösig tröja på.
Tror masked singer är under hennes värdighetPrinsesstårtan är Loreen? AZ och 12, 2012 vann hon eurovision i Azerbajdzjan.
Prinsesstårtan är Loreen? AZ och 12, 2012 vann hon eurovision i Azerbajdzjan.
Tror masked singer är under hennes värdighet
Fast den som är i den masken verkar ju förvränga rösten en hel del.Känns som att man borde känt igen rösten... Det låter lite här och var som Sarah Dawn Finer tycker jag.
Fast den som är i den masken verkar ju förvränga rösten en hel del.
Och ledtrådarna passar in på henne också, korrespondent som i hennes enerverande Lynda Woodruff. Och just AZ kan väl lika gärna åsyfta hennes engelskspråkiga påbrå.Känns som att man borde känt igen rösten... Det låter lite här och var som Sarah Dawn Finer tycker jag.
Det var ju där i Baku som Lynda gjorde entré väl?Och ledtrådarna passar in på henne också, korrespondent som i hennes enerverande Lynda Woodruff. Och just AZ kan väl lika gärna åsyfta hennes engelskspråkiga påbrå.
Det var ju där i Baku som Lynda gjorde entré väl?
Nä det började i Baku. Ett stående skämt var att hon inte kunde säga Azerbajdzjan utan sa Baku istället.Hon var väl med året efter? När Sverige arrangerade det. Eller minns jag fel?
Haha, ja det verkar så! De gjorde väl en grej av det i vår Mello också det året (2012) ser jag nu när jag googlar, och det skulle ju 12 på tårtan kunna anspela på.Det var ju där i Baku som Lynda gjorde entré väl?
Haha, fast ibland är det ju så, men ofta kan det appliceras på andra också. Inser nu att detta även skulle kunna vara en ledtråd för Gina Dirawi för hon, Sarah Dawn Finer och Helena Bergström uppträdde med en tolkning av New York, New York: "Baku, Baku" på finalen av svenska mello 2012.Ja, alltså egentligen känns det osannolikt, jag blev bara så nöjd när jag tänkte att AZ kunde vara Azerbajdzjan och dessutom insåg att 12 stämde in på när det var Eurovision där…
Men så uppenbara ledtrådar verkar de ju inte köra med i det här programmet.