Precis, man vill ju diskutera live eller efter. Kanske @Mineur Kan lägga till en rad i rubriken om att tråden innehåller spoilers?Ok för min del. Jag går ändå inte in i tråden förrän jag sett avsnittet eller om jag tittar på det live.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, man vill ju diskutera live eller efter. Kanske @Mineur Kan lägga till en rad i rubriken om att tråden innehåller spoilers?Ok för min del. Jag går ändå inte in i tråden förrän jag sett avsnittet eller om jag tittar på det live.
Jag tror som du, förutom att tårtan kan vara en enorm twist och det är Pernilla Wahlgren i den!Nu skriver jag mina gissningar öppet.
Jag tror tårtan är Linnea Wikblad. För radiokakan att hon gör radio. Kärleksmums att hon varit med i musikhjälpen med kärlekens torg. Hon har (haft) ett instgramkonto med matlagning och bakning.
Skyddsängeln tror jag är Isabellas Scorupco för bondanknytning, golden eye m.m
Pirathajen tror jag är Stellan Skarsgård för piratledtrådarna, Depp och barnen.
Jag tror att Kameleonten ärfröken snusk!
Fast ledtrådarna stämmer också på Amanda Jansson från Tunna blå linjen.Tror samma. Ledtrådarna tydde på det och rösten också.
jag tänkte samma tanke. personen i tårtan är i alla fall ganska kort (kortare än David, som inte är särskilt lång)Jag tror som du, förutom att tårtan kan vara en enorm twist och det är Pernilla Wahlgren i den!
Fast ledtrådarna stämmer också på Amanda Jansson från Tunna blå linjen.
Jo samma här, men jag gissar å andra sidan nästan alltid på Peter StormareJag fick känslan av Peter Stormare för Pirathajen.
Och långsam hsatgihet, EPAKameleonten känns väldigt mycket som fröken Snusk. I filmen visades en vägg där det stod sprayat "RMSED", det måste ju syfta på hennes låt Rid mig som en dalahäst
Jag är också ganska säker, tyvärrOch långsam hsatgihet, EPA
Fröken Sverige och Fröken Ur
och skämtaktigt med hygien. Jag ganska säker med
enigEftersom Pernilla är borta nästa vecka igen så är hon tårtan.