Masked Singer 2024

Dom har ju mikrofon på sig som sitter på huvudet så det borde inte vara några problem.
Hittad en artikel där de säger att maskerna är utvecklade tillsammans med ljudteknikerna för att få så bra ljud som möjligt. Men när de ställer fråga till deltagare huruvida det sjungs live eller inte så svarade denne att de inte får uttala sig.

Så det återstår att se om det kommer avslöjas eller ej. När tex Samir och Viktor var med var det uppenbart att i vart fall deras sång var förinspelad. Vilket väl var väldigt skönt för Samir eftersom han fick så mkt skit för sin insats i melodifestivalen.

Det gör mig ännu mer irriterad på den där fåniga masken och dåliga musiken hon håller på med. Vill säga åt henne att växa upp :angel:

Tänker att det alltid kommer finnas musik och folk vi stör oss på. Sia vill jag minnas inte ville visa vem hon var, men tror inte folk störde sig på henne på det sättet 😁

Jag blev riktigt glad att det var Fröken Snusk även om det absolut inte är min smak.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 757
Senast: Enya
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 420
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 281
Senast: ako
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka