Masked singer

Idag var det svårt, har en väldigt lös gissning på Ola Forssmed som Nallen.
Sedan har jag verkligen ingen aning

Jag hade idé om att mjukglassen kunde vara Caroline af Ugglas. Stämmer med mello och konsten.

Men Aranxia Alves kan det också vara. Hon har ju jobbat med ABBA på ett sätt. Hon var programledare för när ABBA avslöjade sitt nya album förra året.

Tittar nu i efterhand och är framme vid duellen. Mina gissningar är

Nallen Marianne Mörk
Sagoträdet David Lagercrantz
Mjukglassen Marie Serneholt
Astrounat Jesper Parnevik
Sjöjungfrun Alicia Vikander
Lokatten vet inte tycker den är svår.

Astronauten/Koalan måste vara Lasse Holm.
Mycket ledtrådar som stämmer ihop med "Sikta mot stjärnorna", och i slutet sa han väl något med att bjuda på en show som ingen kan imitera?
Sen när pizzan kom in i slutet for tankarna direkt till Cannelloni, macaroni.

Astronauten/Koalan måste vara Lasse Holm.
Mycket ledtrådar som stämmer ihop med "Sikta mot stjärnorna", och i slutet sa han väl något med att bjuda på en show som ingen kan imitera?
Sen när pizzan kom in i slutet for tankarna direkt till Cannelloni, macaroni.
Smart :)

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 632
Senast: Sleepan
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
565
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Dyngpeter
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 937
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka