Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag kommer sitta ensam med Totte imorgon. Tänker att vi kan ha en liten tråd, där man kan skriva lite allt möjligt ❤
16 17 18
Svar
351
· Visningar
17 195
Skola & Jobb Jag är nyexaminerad (juni) och har trivts med mitt arbete och mina uppdrag framtill att jag för några veckor sedan blev akut förflyttad...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: Entourage
·
Mat jag har fått en ny spis för 2 år sen men aldrig använt ugnen. Vad betyder alla symboler? Stod inget i instruktionsbladet som följde med...
2
Svar
26
· Visningar
1 751
Senast: sjoberga
·
Hemmet Jag behöver köpa nya filtar/plädar till soffan. Någon som har tips om filtar man INTE blir statisk av? Jag är enormt statisk i mig...
Svar
11
· Visningar
2 088
Senast: Fibusen
·
IT & mobiler Jag har en dator, laptop, som är runt 9-10 år. Funkar till det jag gör, men är av förklarliga skäl rätt seg. Jag använder den mest till...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 799
Senast: Cattis_E
·
Mat Definitivt en av de mer, hrm, otippade rubrikerna i Bukes historia :laugh: Jag och sambon ska gifta oss i Sverige i juni och har kommit...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 626
Senast: Cattis_E
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Ni som äter blodpudding, vilken sylt vill ni ha till? Jag är uppväxt med lingonsylt till blodpudding och tycker det är det man ska ha...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 991
Senast: Cattis_E
·
Mat Någon som smakat? Jag fick en sådan flaska av en kompis och är nyfiken. Vad smakar den? Kan man bjuda den på finare tillställningar...
Svar
15
· Visningar
1 776
Senast: Raderad medlem 132722
·
Kropp & Själ Älskar nyårslöften, har ni några? Jag har för första gången tränat regelbundet hela 2021, gjort runt 60-70 pass. Jag skulle vilja komma...
Svar
4
· Visningar
587
Kläder & Bli fin Någon som testat att prenumera på kläder? Sett reklam för tjänster där man får ett paket med kläder med jämna mellanrum. Känns som ett...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej alla kloka bukefalister! Snart har det gått ett år sedan jag berättade om mitt drogmissbruk och tog emot hjälp för att komma ur...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 121
Senast: Viva
·
Mat För ganska lång tid sedan frågade jag min familj om de vill äta svenskt julbord i jul eller bara vanlig god mat. Äldste sonen vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 713
Skola & Jobb Och imorgon jobbar inte löne.. Tror ni jag kan beställa till exempel en träningstjänst online nu idag eller imorgon och få utnyttja...
Svar
14
· Visningar
1 199
Senast: Monkie
·
Kläder & Bli fin Fick presentkort på Zalando i juklapp och beställde en vinterkappa Ralph Lauren. Vet att de är små i storlekarna sen tidigare så...
Svar
0
· Visningar
506
Juridik & Ekonomi Det verkar finnas flera begravningsbyråer att välja mellan men vilken ska man välja då? I Stockholm. Den enda jag känner till sedan...
Svar
17
· Visningar
1 008
Senast: iNHALE
·
Tjatter Ni som har mycket kalk i vattnet, vad har ni för handtvål? Jag börjar bli tokig på att inte hitta en tvål som löddrar bra utan som bara...
Svar
4
· Visningar
836
Hemmet Hej har tittat på ett jättefint hus i Skåne med ett litet stall för 3 hästar och hagar. Kallhyran ligger på 8500 kr + jag får stå för...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 580
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Kan man klistra fast denna på en vanlig vägg eller blir det fula märken när man tar bort...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: silverdun
·
Skola & Jobb Jag har googlat en del och läst på försäkringskassans hemsida men tycker det är lite snårigt med SGI. Jag har haft heltidsanställning...
2
Svar
39
· Visningar
10 266
Senast: Wysiwyg
·
Trädgård & Växter Vi har en yta på baksidan vi funderar på att göra ett lite större trädgårdsland av. Kanske 20kvm. Det är gräsmatta där nu. Skulle vilja...
2
Svar
36
· Visningar
2 039
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp