Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag läser till fastighetsförvaltare och står nu inför delen att välja ämne på examensarbetet, men det står still, jag kommer int epå...
2
Svar
20
· Visningar
2 313
Senast: LillaMy84
·
Skola & Jobb Vilken kategori ska man välja? Arbete inom skola och barnomsorg eller arbete med barn i annan verksamhet? 🤔 Jag fotar ju i skolan men...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Hermelin
·
Kultur Min roman har en sida på Instagram, där jag lägger upp inlägg kring boken men också en massa annat som t.ex. handlar om...
Svar
3
· Visningar
715
Relationer Efter ett intressant samtal med vänner om vad rubriken säger funderar jag på hur ni resonerar; ni som är/tidigare har varit i långa...
2
Svar
25
· Visningar
5 989
Senast: Raderad medlem 142449
·
Samhälle Kära vänner jag har blivit erbjuden ett året-runt- jobb i Visby och jag hoppas det finns det någon snäll Buke-människa som kan berätta...
Svar
12
· Visningar
3 495
Senast: sidensvans
·
Kropp & Själ Min gamla våg börjar ge sig så skulle behöva en ny. Har nu haft en mekanisk våg för att slippa lägga fokus på om det är några hekto...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: 95johsv
·
Tjatter Vad tror vi? Hur blir det?
2
Svar
24
· Visningar
1 669
Svar
2 001
· Visningar
204 531
Senast: Tranan
·
Mat Jag minns filbunken min mormor gjorde när jag var liten, ibland riktigt härligt seg och med ett gult (grädde?) skikt på toppen. Hon hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 522
Senast: athena
·
IT & mobiler Någon som är duktig på Canon systemkameror och kan hjälpa mig att sålla bland alternativen? Vill kunna fota hästar, djur och lite...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Hjälp! Vad gör man när datorn säger att den har uppkoppling men det är omöjligt att komma åt nätet? Har provat att starta om och även...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Shaggy
·
Mat Jag har hittat några burkar buljongpulver i ett köksskåp, oöppnade. Minns inte när jag köpte dem, men bäst-före-datum var i juli förra...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 258
Senast: Enya
·
Hemmet Det blir ofta imma mellan rutorna på ett av mina fönster (rutan har en spricka i ena kanten längst upp, så förmodligen därför), OCH då...
Svar
18
· Visningar
1 127
Senast: Enya
·
Fritid Jag har ett par gamla ridbyxor med någon typ av fuskmocka som nu har gett upp, det har slitits eller liksom "vittrat" sönder vid knäna...
Svar
2
· Visningar
660
Fordon Är det någon här som hyrt ut sin bil privat och vad är erfarenheterna kring det? Funkar det t.ex. om man bor lite off, även om det går...
2
Svar
35
· Visningar
2 483
Senast: Unafraid
·
Fordon Jag söker jobb allt vad jag kan och de flesta jobben ligger i stan en timme bort. Pendlingskostnaden blir ju kännbar om jag får ett jobb...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 005
Senast: Snubbelfot
·
  • Låst
Tjatter Hur är vädret hos dig? Vad tycker du om vädret? I Nydala (Värnamo) är det nu 18 grader, blåsigt och grå moln. För några timmar sedan en...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
88 805
Senast: Elisha
·
Hemmet Hjälp mig rädda dagens fika! Om det inte framgår av receptet, vad är då standard, att baka med eller utan varmluft? Har överbakat mina...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Monkie
·
Fordon Allvetande Buke! Får jag använda däck som är 19/65 R15 87H på en bil som normalt har 205/55 R16 87H?
Svar
2
· Visningar
463
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka