Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha sådan är jag också! Tar bort allt som är oviktigt att behålla, hatar när det ligger kvar mejl jag inte behöver längre.Jag är manisk på att rensa min mail, det äldsta är från början av 2020, en bokad resa som äntligen blir av om några veckor. Då kan jag ÄNTLIGEN ta bort det också. Nästa är från början av 2021.
Blir inte kontot fullt? Det brukar väl vara begränsad lagring om man inte betalar extra?Oj, det vågar jag inte ens kolla. Raderar typ aldrig mail och har haft samma mailadress i femtioelva år.
Mitt är inte fullt än iafBlir inte kontot fullt? Det brukar väl vara begränsad lagring om man inte betalar extra?
Jag är likadan min mejl är Hotmail har en gmail men det är Hotmail jag skriver om jag lämnar ut epost för den kan jag utantill. Hotmailen härstammar från nångång 1996 eller senare. Mobilnr 1999. Svägerskan byter nr oftare än jag byter underkläder typ. Orka ändra nr och mejl till de som behöver.Jag har haft min mailadress sedan jag var ca 10, dvs så skaffade jag den 1999 eller ev 2000. Tror dock att jag har rensat genom åren!
Mitt mobilnummer har jag haft sedan maj, åk 5. Räknar jag rätt så borde det vara typ 21 år gammalt.
Ja, jag ogillar viss förändring
Haha ja när man ändrar nummer/mail måste man ju byta överallt där man har konton/medlemskap osv! Det känns skitjobbigtJag är likadan min mejl är Hotmail har en gmail men det är Hotmail jag skriver om jag lämnar ut epost för den kan jag utantill. Hotmailen härstammar från nångång 1996 eller senare. Mobilnr 1999. Svägerskan byter nr oftare än jag byter underkläder typ. Orka ändra nr och mejl till de som behöver.
Jag har ca 12000 mail i min inkorg.
Jag får typ stressutslag av bara tanken jag har en kollega som har flera tusen olästa mail i hennes privata inkorg, jag har på riktigt erbjudit mig att gå igenom den och rensaJag har ca 12000 mail i min inkorg. De äldsta är från 2004 och de första handlar om gmail. Hur det fungerar, hur mycket utrymme man får, ifall det är tveksamt med integriteten och att det är problem med att bifoga vissa filformat.
Jag har 3000 olästa mail. Rensar de olästa ibland. Minns att jag hade noll olästa för ett år sen eller två.Jag får typ stressutslag av bara tanken jag har en kollega som har flera tusen olästa mail i hennes privata inkorg, jag har på riktigt erbjudit mig att gå igenom den och rensa