Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Vi behövde en ny tråd :) Vegfärssås och spagetti till lunch och färdigmat till middag, är ruggigt lat just nu... (aioli till ofc)
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
96 533
Senast: pepp
·
Relationer Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 774
Senast: Myzan87
·
Tjatter Sambon skaffade sig en elbil för drygt 1 år sedan. Han missade med släpvikter och körkort och får inte dra sin egen bil med släp, varpå...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
32 588
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Om jag har en vägg som är 300 cm lång och vill hänga gardiner så att hela väggen täcks, hur lång ska de takfästa gardinskenorna vara...
Svar
2
· Visningar
404
Senast: Araminta
·
  • Låst
Samhälle Alltså, jag tittar på hur smittspridningen ser ut just nu, och drar slutsatser om att eftersom det ökar här, så är det högst troligt att...
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
85 998
Senast: Mineur
·
Samhälle Hej! Har ansökt om lånelöfte för köp av bostadsrätt och fått det beviljat. På lånelöftet står det "max månadskostnad/driftkostnad...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kläder & Bli fin Jag ska få en leverans med UPS (vilket stör mig för jag valde Bring när jag beställde, av en anledning men fick det ändrat bara sådär)...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Hej Bullen, Jag har ett problem - eller ja, två problem i form av personer. Mina två chefer är bakom flötet. Den ena är en omplacering...
Svar
14
· Visningar
2 098
Senast: Photografen
·
Relationer Bäst att förtydliga att detta inte aktuellt i nuläget, men kan bli i framtiden. Jag gillar att ha lite kött på benen, så tänkte ta reda...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
14 797
Senast: hoppsann
·
Mat En sak jag saknar i mitt ensamhushåll är någon typ av rejälare/matigare sallad i kanske 2-4 portioner som tål att göras och sedan håller...
2
Svar
31
· Visningar
6 305
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 258
Senast: Klara
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon möjlighet att få fram vilket pris en villa sålts för? Booli har inte infon. Kan man som säljare/köpare få det dolt? Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 507
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb Jag söker efter tips på hur jag ska hantera ett gigantiskt problem i relation till mitt jobbsökande. För en tid sedan vad jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 796
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Någon här med enskild firma som använder sig av företagsSwish? Hur fungerar det med detaljerat kvitto/faktura till kunden? Måste det...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: mily
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 106
Senast: QueenLilith
·
Fritid Är det någon som ser direkt vad det här är för djur som lämnat spår i snön? Stort som en liten människohand ungefär.
2
Svar
31
· Visningar
2 112
Senast: Tibialis
·
Mat Igår var vi på en torgmarknad och köpte vin (Frankrike). Försäljaren föreslog att vi skulle lufta vinet och då drog sambon genast...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: fejko
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 162
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Är som jag nämnt i någon annan tråd inne i en rensningsfas hemma och har en del fina saker som jag vill bli av med. Jag skänker mycket...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: YorkWann
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 069
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp