Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Brukar se detta program och har länge undrat vad det är för svart band deltagarna har runt halsen? Nån som vet? Syns på bilden här.
Svar
6
· Visningar
1 321
Senast: Modest
·
Tjatter Oj man tror att vissa är en fixstjärna i världen men man har som vanligt fel.
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Ramona
·
Fordon Att man inte kör bil efter att man druckit får vi väl hoppas att alla vet. Men, hur lång tid är er gräns för när ni tycker det känns ok...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 048
Senast: Ramona
·
Samhälle Jag känner att jag vill göra något som privatperson, men vad kan man göra? Jag skulle jättegärna ta emot en flyktingfamilj om...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 566
Senast: Rosett
·
Kultur Ikväll spås ( det pågår redan ) det bli halvt kaos i processen som skapar norrsken. Chans över i princip hela landet att uppleva.
Svar
13
· Visningar
1 842
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag råkade gå och träna ett styrkepass på gymmet efter att ha fått stesolid inför en mr. Så nu är jag världens bov som tränar med droger...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 970
Senast: tuaphua
·
Tjatter För mig fanns det EN riktigt positiv sak med restriktionerna under pandemin - det var att man förväntades hålla ett avstånd på iaf 1-2...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 563
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 373
Senast: Grazing
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Själv är jag inte något fan av mixade släta soppor jag vill ha något med textur i. Men om någon soppa ändå ska mixas så är det väl...
2
Svar
33
· Visningar
4 981
Trädgård & Växter I senaste stormen föll ett av mina syrenträd. Är det lämpligt att göra ved av det? Eller finns det kanske något annat att göra med det?
Svar
18
· Visningar
2 736
Kropp & Själ Jag brukar normalt sett ha mycket god aptit, äta regelbundna måltider och ha regelbundna hungerkänslor. Men sedan ett par veckor...
Svar
14
· Visningar
21 357
Senast: tanten
·
Samhälle Upplever ni att det är ont om behandlingsassistenter, fritidsledare, fritidspedagoger, undersköterskor, personliga assistenter och så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 321
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag passar på att komma ut som yrkesrelaterat pennfetischist. Jag älskar pennor, och lägger lite för stor summa och vikt vid roliga...
Svar
10
· Visningar
1 602
Senast: Karfitsa
·
Samhälle Här där vi bor har vi stor spridning av omicron vidare med massor av sjuka. De flesta tämligen lindrigt men lokala sjukhuset har inte...
2
Svar
32
· Visningar
2 094
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag skulle vilja köpa en bänkdiskmaskin och har googlat lite men tycker det är svårt. Kanske någon här som har tips? Jag har egentligen...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag funderar på om jag borde börja träna. Men jag undrar lite över vilka effekter träning har på kroppen. Bättre kondition och bättre...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 101
Juridik & Ekonomi Vi behöver fixa fiber i det hus vi köpt. Det är dragit precis till husvägg redan men inte anslutet. Fiberbolaget hävdar att det kostar...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 869
Hemmet Jag går i tankarna om att köpa en ny soffa. Min mamma hävdar med en dåres envishet att man m.å.s.t.e provsitta soffan innan man köper...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 411
Senast: Marvin
·
Hemmet Tar tacksamt emot alla tips om att ha inneboende. Möblering, hur man hittar rätt person, vad som är bra att tänka på, innehåll i ett...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: Araminta
·
Trädgård & Växter Jag satte mina Zinniafröer alldeles för tidigt - de grodde på EN DAG!!! Nu är de långa och rangliga och det är fortfarande frost här...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka