Marty
Trådstartare
Håller med!Den här skulle vara mycket finare med ett skärp i midjan. Även om jag inte tycker att det ser ut som ett tält utan heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Den här skulle vara mycket finare med ett skärp i midjan. Även om jag inte tycker att det ser ut som ett tält utan heller.
Jag har insett att jag inte alls uppskattar dagens mode.
Det här var så snyggt på dig tycker jag! Perfekta längden i min bok.Klänningens passform var jättebra på mig. Lite osäker på längden dock. Är det en långklänning som är för kort eller en midiklänning som är för lång?
Den där kommer bli snygg bara den blir struken. Med ett par snygga sandaler till blir det kanon!Klänningens passform var jättebra på mig. Lite osäker på längden dock. Är det en långklänning som är för kort eller en midiklänning som är för lång?
Även denna var jättefin på dig! Med skärp i midjan blir det kanon!Snyggaste stylingen av de alla. Orkade inte ens ta av mjukisarna. Denna typ av passform känner jag mig väldigt osäker om känns lite tält och jag känner mig bara tjock
Lägga upp den så den stannar på halva vaden?Klänningens passform var jättebra på mig. Lite osäker på längden dock. Är det en långklänning som är för kort eller en midiklänning som är för lång?
Jag hade kombinerade den här med någon av de vida brallorna, visst blir det tältigt men det är ganska skönt med tält när det är varmt ute och man svettas mycket. Kommer in massor av luft underifrån , bra ventilation helt henkelt.Snyggaste stylingen av de alla. Orkade inte ens ta av mjukisarna. Denna typ av passform känner jag mig väldigt osäker om känns lite tält och jag känner mig bara tjock
Funderar på om jag ska orka göra det. Den får nog stanna i alla fall. Jag kanske vänjer mig vid längden, eller så får jag försöka ta fram symaskinenLägga upp den så den stannar på halva vaden?
Den är fin hellång ocksåFunderar på om jag ska orka göra det. Den får nog stanna i alla fall. Jag kanske vänjer mig vid längden, eller så får jag försöka ta fram symaskinen