Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Voeux Fy fan, lider med er i all denna budgivningsbergaodalabana. Det är inte kul. Håller tummarna för er i vilket fall!
@Voeux vart kom budgivare 2 från? Håller tummarna att det håller nu!
Menar det Välkommen tillbaks liksom Tror en av dem är makens kollega. Jag känner bara, GE DIG TANT!
Men visst är det ni som leder nu?
Ser jättefint ut om jag hittat rätt ställe
Åh, håller tummarna för erJapp! Budgivare 3 har lagt sig men 2 är fortfarande igång. Sen vet man ju aldrig, sist vi budade kom det ju ny budgivare som gubben i lådan som köpte
Japp! Budgivare 3 har lagt sig men 2 är fortfarande igång. Sen vet man ju aldrig, sist vi budade kom det ju ny budgivare som gubben i lådan som köpte
Det är inte sålt vad jag kan se! Så spännande!Tror jag hittade det och isf står det som sålt nu Var det äntligen er tur @Voeux?
Men, då måste jag ha hittat felDet är inte sålt vad jag kan se! Så spännande!
Det är inte sålt vad jag kan se! Så spännande!
Bukeinsamling?Inte sålt men @Voeux verkar ha hittat lite mer pengar i madrassen Heja heja!
Inte sålt men @Voeux verkar ha hittat lite mer pengar i madrassen Heja heja!
Hittade rätt nu!
Jag försöker hitta det perfekta boendet för att lyckas övertala min make att vi borde flytta. Hittade hans drömhus och känner att nja…. då bor jag nog hellre kvar
Enjoy:
http://fastighetsnyckeln.se/object/OBJ31274_1924443751?source=hemsida
Oj, det måste vara en nervös väntan...Yes vi kämpar vidare men vi ger oss nog snart om det drar igång igen, så vi får se om budgivare 2 gör någon come-back eller om den saten äntligen ger sig
Oj, det måste vara en nervös väntan...