Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Lagt ut alla bebiskläder på annons. Både som set och större paket. Fått några favoritmarkeringar redan. Hoppas på köp! Vore så skönt att bli av med lite och få in lite pengar istället.

Har dessutom en stor papperskasse som ska till secondhand.

Nu ska jag nog ge mig på syrummet igen. Har påbörjat en secondhandkasse där med. Plus att jag slänger en hel del småbitar. Det känns jobbigt men jag tänker att det är lika bra. De har legat i flera år och tagit plats, jag kommer inte göra något med dem. Nu är det dags att göra plats för nya småbitar!

Och så plockade jag bort dem igen efter två scammeddelanden och jag insåg att jag inte kommer att behöva köpa hårfärg på mååånga år om jag behåller dem 😂

Sovit borta några nätter och njutit av hur avskalat och pryltomt det varit.

Men sen kommer man hem och blir påmind om hur omgivningen egentligen är ... :arghh:

Jaja.. skam den som ger sig.
Fick en bundle såld, tre prylar, 250 kr in.
Samt lagt ut lite mer på blocket.
Imorrn blir det att posta.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 763
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
704
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 548
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Annonsera mera hundar 2