Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

När jag återhämtat mig efter exets flytt som jag hjälpt till med ska/måste jag ta tag i mitt förråd.
Då ska jag rensa bort alla kartonger, gammal teknik osv. Ska jag flytta i framtiden ska det gå smidigt och inte som denna varit. 😝

Vi har rensat ut flera ton(!) med saker/skräp. Tog ju aldrig slut.
Så skönt att jag bara har mitt egna att rensa bland. Där var det kvar massa från båda hans föräldrar och flertal flyttar att gå igenom.

"Tyvärr" fick jag hem endel till mig som jag ville ha, ska vara hitta plats för det. :angel:
Men inte ens bråkdel av vad han mamma tog hem till sig som hon förvarat där.🙃

Fick mitt första negativa omdöme idag :down: köparen tyckte plagget kändes stor i storleken :meh: vet inte riktigt vad jag kunnat göra för att förhindra det - angav samma storlek i annonsen som plagget är märkt med.
Är på Vinted?
Du kan ändra ditt omdöme, kan bli fart på köpare:angel:

Stoppade in huvudet i ena uteförrådet idag.
Men drog snabbt ut det igen, det var mer grejer kvar än jag mindes det sen jag kollade i höstas :arghh:

Har ni också prylar som förökar sig när de inte är under uppsikt?
:cautious:
Japp. Oftast med hjälp av min man 😅

För övrigt lite trött på Vinted just nu, det är helt dött. Velar på om jag ska sälja eller behålla en skräddarsydd frack också.

Förresten, har Vinteds fraktavgift gått upp några kronor för er också?

Samtidigt har traderas frakter minskat, tror ett kilo kostar 49 kr att skicka med nu.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
63 803
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
661
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 497
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 361
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka