Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag Kade nog kontaktat köparen och frågat varför hon ger negativt när du uppgivit vilken storlek det är.Fick mitt första negativa omdöme idagköparen tyckte plagget kändes stor i storleken
vet inte riktigt vad jag kunnat göra för att förhindra det - angav samma storlek i annonsen som plagget är märkt med.
Så trist med orättvisa dåliga omdömenFick mitt första negativa omdöme idagköparen tyckte plagget kändes stor i storleken
vet inte riktigt vad jag kunnat göra för att förhindra det - angav samma storlek i annonsen som plagget är märkt med.
Är på Vinted?Fick mitt första negativa omdöme idagköparen tyckte plagget kändes stor i storleken
JaStoppade in huvudet i ena uteförrådet idag.
Men drog snabbt ut det igen, det var mer grejer kvar än jag mindes det sen jag kollade i höstas
Har ni också prylar som förökar sig när de inte är under uppsikt?
![]()
Japp. Oftast med hjälp av min manStoppade in huvudet i ena uteförrådet idag.
Men drog snabbt ut det igen, det var mer grejer kvar än jag mindes det sen jag kollade i höstas
Har ni också prylar som förökar sig när de inte är under uppsikt?
![]()
Haha ja, mannen och barnen.Japp. Oftast med hjälp av min man
För övrigt lite trött på Vinted just nu, det är helt dött. Velar på om jag ska sälja eller behålla en skräddarsydd frack också.
Passar fracken, behåll!Japp. Oftast med hjälp av min man
För övrigt lite trött på Vinted just nu, det är helt dött. Velar på om jag ska sälja eller behålla en skräddarsydd frack också.
Ja! Har köpskyddet oxå gått upp?Förresten, har Vinteds fraktavgift gått upp några kronor för er också?
Samtidigt har traderas frakter minskat, tror ett kilo kostar 49 kr att skicka med nu.
Haha ja, mannen och barnen.
Oj frack, pråligt värre!
Passar den?![]()
Jag tror inte den passar.. men kanske ska be mannen prova (eller prova själv? Alltid drömt om att rida i frackPassar fracken, behåll!