Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Det börjar dra ihop sig till vårens stora hästloppis så jag har börjat inventera vad som finns kvar i sadelkammaren/stallet. Det är mycket...

Till förra loppisen prissattes grejerna med i princip halva nypriset på det som var nytt och/eller helfräscht. Nu bestämde jag mig för att halvera alla priser! Jag vill ju bara bli av med allt nu.

Det börjar dra ihop sig till vårens stora hästloppis så jag har börjat inventera vad som finns kvar i sadelkammaren/stallet. Det är mycket...

Till förra loppisen prissattes grejerna med i princip halva nypriset på det som var nytt och/eller helfräscht. Nu bestämde jag mig för att halvera alla priser! Jag vill ju bara bli av med allt nu.
Är det i Enköping?

Ska skicka 2 pussel imorgon. Har inte haft tid att lägga så många i år, mest köpt 🙈 men nu är 3 st lagda, 2 sålda i princip direkt.

Städade lite snabbt i ett skåp under diskbänken, blev inte så mycket kastat (ett par glödlampor och annat smått som hamnat där) men ser bättre ut. Tömt ur 4 burkar gammalt löste som hade bäst före 2017 (låg i metallburkar så dom ska iväg till tippen sen), dom luktade unket och gammalt, annars blir ju inte te direkt dåligt så 😅
Har också rensat ur 3 stora och 2 små matlådor där plasten blivit sådär vit och ful som det kan bli ibland.

Äntligen fått sålt ett Ingatorp matbord från Ikea! Det har tagit stor plats och mest varit avstjälpningsplats senaste två åren så skönt att bli av med det. Ska möblera om i köket, och då stoppar jag in nuvarande köksbord i gästrummet istället som pusselbord (det stora matbordet köpets med den tanken men har inte använts så mycket till just det under tiden jag hade katt).

Suttit och väntat på en som skulle komma för badrumsskåpet men nope. Jag hatar när folk inte kan höra av sig när de inte tänker dyka upp när man har bestämt 😠 Och hon som jättegärna ville ha badkaret kunde inte köpa det för det visade sig vara för stort för hennes badrum. Suck 😑

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
63 636
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
657
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 490
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka