Sluta, jag är dagvill så det räcker!Nej, det är fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sluta, jag är dagvill så det räcker!Nej, det är fredag
Sluta, jag är dagvill så det räcker!
Ta bort möblerna (spar ev en stol). Enda rimliga lösningen. Mer plantor till folketSitter på uteplatsen och funderar hur jag ska få plats med allt när det är dags för chili, paprika, gurka, squash mfl att flytta ut.
Har ju möbler och ett körsbärsträd i kruka som också bor här.
Största problemet är att buskaget runtom klipper jag inte själv, så vill underlätta för dom också när dom kommer och ska klippa.
Ta bort möblerna (spar ev en stol). Enda rimliga lösningen. Mer plantor till folket
Tyvärr så är det lill-lördag fram till kl 18.00 - sen är det söndagNej, det är fredag
Tyvärr så är det lill-lördag fram till kl 18.00 - sen är det söndag
haha, nja. Inte opartisk möjligen opraktisk.Jag känner att du inte är helt opartisk här...
Jag kan inte annat än hålla med!Nej, det är fredag
Jag har hönsvakt i helgen (jag har UPPENBART fredag ). De har meddelat att de kommer stjäla mina kycklingarJag har meddelat sambon att vi väntar tillökning. Jag såg att fru och herr hare var i trädgården och åt. Borde vara dags för årets harbebisar snart. Och jag hörde att de släppt korna och kalvarna i grannhagen. Så jag har meddelat att jag ska stjäla alla harpaltarna och minst en kalv och ha här inne. Och pussa ihjäl dem.
Jag har torsdag idag trodde jag. Jätteglad över fredag imorgon..Jag har hönsvakt i helgen (jag har UPPENBART fredag ). De har meddelat att de kommer stjäla mina kycklingar
Men herregud så söt Dör särskilt av den andra bilden!Visa bifogad fil 91123
Vi har ju redan något av någon ospecificerad djurart. Typ ur Gremlins-släktet.. Så vi kan väl utöka..
Blöt Papillon är alltid kul. Men gäspande, blöt pappi är ännu roligare!Men herregud så söt Dör särskilt av den andra bilden!
Av vilka anledningar älskade du den?Jag ALSKADE min mini cooper ... och skulle garna ha en igen om det hade varit mojligt att fa in mina hundar i en.