Samma här. Ska ner till Malmö för att lära mig bokningssystemet ons-fre.Strax dags att gå upp. Utbildning väntar även idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Ska ner till Malmö för att lära mig bokningssystemet ons-fre.Strax dags att gå upp. Utbildning väntar även idag.
För oss kontorsslavar är det fortfarande en evighet kvar till fredag. Allt för långt om man frågar mig.TGIF!
Iaf om en just gått av veckoskift
För oss kontorsslavar är det fortfarande en evighet kvar till fredag. Allt för långt om man frågar mig.
Men nej ❤Helt urlakad...
Vetrinärbesöket med min fina unghäst vart allt annat än positivt så nu håller jag på och bearbetar att jag måste ta bort honom. Mitt hjärta går sönder och min hjärna kan inte smälta det riktigt.
Måste äta någonting snart har inte fått i mig något sen frukost. Orkar inte.. vill inte
Jag satt precis med lite samma känsla så här i slutet av uppsatsen. Hur fasiken har jag fått ihop så här mycket när det inte känns som att jag gjort någonting?Sitter och är lite fascinerad över att jag fått ihop en 20-sidig rapport på 2 dagar med 3 bilagor över ett examensarbete jag gjort på halvtid när flera av mina klasskamrater gjort sina examensarbeten på heltid och ändå fått hälften så mycket gjort som jag har.
Jag är nog inte så hopplös ändå som mina hjärnspöken säger.
Tänkte att jag skulle kolla reprisen av Masked Singer men … det är ju bara onsdag.