Tycker också det verkar konstigt att sova till just 7:36....varför inte 7:30, till exempel....
Det är inte lika roligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker också det verkar konstigt att sova till just 7:36....varför inte 7:30, till exempel....
Ah. Kanske inte rätt ställe för klänning?Jovisst men det är även de civila kläder jag bär på jobbet
Ah. Kanske inte rätt ställe för klänning?
Du får köra i kortärmsskjortanNej, jag brukar köra långbyxor och t-shirt eller skjorta. Undantag om jag vet att jag inte kommer röra mig på våningar med intagna.
Förtydliga!Vet man var Riksorganisationen GAPF är om den nämns i samband med Fadime? Eller måste det förtydligas?
Fick förresten lära mig att det är Fadimes pappas familj som driver MariannesFörtydliga!
Nää! Det var inte bra!Fick förresten lära mig att det är Fadimes pappas familj som driver Mariannes
Jag veeeeet!Nää! Det var inte bra!
Jag har en dvärg persiko träd på min balkong nu. Få se om det blir frukt på den i årJag sitter ute och läser och hållet på att avlida av värmeslag trots 13 grader i skuggan, shorts, t-shorts, solglasögon och solhatt. Vår trädgård har ett väldigt skumt klimat. Så fort det är över 10 grader och sol så går det knappt att vistas där ute. Jag borde odla persika och meloner.
Synd att dom har god mat! Vi har dessutom en gratis nästa gång!Jag veeeeet!
Bästa kebabsåsen sen Saffets. Men det känns fel att gå dit nu när jag vet.Synd att dom har god mat! Vi har dessutom en gratis nästa gång!
Ja faktiskt!Bästa kebabsåsen sen Saffets. Men det känns fel att gå dit nu när jag vet.
Minns att man kunde äta nachos/ tacos på Saffets när den låg vid Stora torgetBästa kebabsåsen sen Saffets. Men det känns fel att gå dit nu när jag vet.
Handlar mat efter jobbet. Hänger med det lokala djurlivet. (Rävar finns i överflöd i London och är ganska vana vid människor)
Jag och mina vänner beställde alltid pommestallrik, öste på den rosa såsen och delade på detMinns att man kunde äta nachos/ tacos på Saffets när den låg vid Stora torget