Väntar fasen på dem med...Undrar i mitt stilla sinne hur länge Agria ska hålla på att handlägga mitt ärende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar fasen på dem med...Undrar i mitt stilla sinne hur länge Agria ska hålla på att handlägga mitt ärende.
Åh läste nu. Krya på dig!Sovit lite och insåg när jag vaknade att det var bra att jag stannade hemma idag. Mer förkyld nu. Så less, vill verkligen jobba ju.
Lägg dig på soffan eller något annat skönt ställeHåller på att nyktra till efter dialysen.
Borde städa. Borde kratta trädgårdsland. Borde klippa gräs. Skiter nog i alltihopa.
Vad har kläderna gjort för att förtjäna det epitetet?
Är inte uniformen varm?Jag tycker att det är otroligt tråkigt att behöva ha civila kläder på mig istället för en praktisk uniform.
Kollade lite snabbt på FASS.se och såg att åtminstone Citodon och Treo comp får tandläkare skriva ut. Fast din kanske inte har legitimation än?Fan, tand mycket inflammerad, rotfyllning behövs. Inget kan göras fram tills dess förutom att hoppas att tanden nu blivit lite lugnare - han raspade och la på något anti-inflammatoriskt och fick bort en liten nervklump. Tandläkaren får varken skriva ut receptbelagt antibiotika eller smärtstillande. Fattar inte hur man får ut både smärtlindring och antibiotika för diverse andra och mildare orsaker än tandvärk och inflammationer i munnen.
Rotfyllning = smärta för både plånbok och kroppsligt
Tycker också det verkar konstigt att sova till just 7:36....varför inte 7:30, till exempel....Det känns väldigt konstigt att kunna sova till 7.36
Strax dags att ta på mig de dumma kläderna och sen köra till jobbet.