För att bevisligen har det ju upprört väldigt många och det var inte ens i närheten av tanken.
Fast folk är knappast upprörda. Folk säger ifrån när dom hör humbug predikas (och jag menar inte ifrån ditt håll).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att bevisligen har det ju upprört väldigt många och det var inte ens i närheten av tanken.
Det var en väldig massa bullshit på en gång, det!www.abraham-hicks.com
Länk till information om attraktionslagen för de som vill veta mer.
Jag är ju en av dem som tycker att attraktionslagen är humbug, och säger det när tillfälle ges, men det innebär ju inte på något vis att jag är upprörd. Du har verkligen noll anledning att be om ursäkt. Däremot diskuterar jag gärna eftersom vi är i ett diskussionsforum!För att bevisligen har det ju upprört väldigt många och det var inte ens i närheten av tanken.
Fast folk är knappast upprörda. Folk säger ifrån när dom hör humbug predikas (och jag menar inte ifrån ditt håll).
Men så skönt att jag missat den ickeupprörda stämningen. Allt är frid.
Men så skönt att jag missat den ickeupprörda stämningen. Allt är frid.
Jag som har svingat högt och lågt åt alla håll här på Buke har lärt mig en sak av det: det är lätt att känna sig manad till att svara på "allt" men man har ingen skyldighet att delta i en tråd, inte ens om man är TS. Som alltid föreslår jag att använda ignorera-funktionen för trådar som upplevs påfrestande. Hellre det än att fortsätta skriva lite passivt aggressivt (så tolkar iaf jag din ton just nu) och tala om för användare hur de egentligen menade, för det är inte speciellt konstruktivt beteende.