Spelar ingen roll vilken färg de har, de får samma färg ändå.Varfor gor vita hastar sa? Nar jag hade vit hast bodde vi pa garden dar marken var lera pa de flesta stallen. ROD/ORANGE lera Det var inte latt med den hasten alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spelar ingen roll vilken färg de har, de får samma färg ändå.Varfor gor vita hastar sa? Nar jag hade vit hast bodde vi pa garden dar marken var lera pa de flesta stallen. ROD/ORANGE lera Det var inte latt med den hasten alls.
Min bruna häst såg ut sådär mer eller mindre konstant den här årstiden. Skånska vintrar är ju mest lera så det var lång period.... Jag borstade och gjorde fin och all damm och päls fastnade på mig, hästen blev en riktig fining! Släppte ut henne igen i hagen (lösdrift) och hon RULLADE SIG DET FÖRSTA HON GJORDE varje jävla gång!!!! Jag har till och med fått kommentarer om att jag borde rykta min häst ibland.... EH, jo tack, det GÖR jag, fast det märks inte!Varfor gor vita hastar sa? Nar jag hade vit hast bodde vi pa garden dar marken var lera pa de flesta stallen. ROD/ORANGE lera Det var inte latt med den hasten alls.
Varfor gor vita hastar sa? Nar jag hade vit hast bodde vi pa garden dar marken var lera pa de flesta stallen. ROD/ORANGE lera Det var inte latt med den hasten alls.
Min tanke exakt. Borde inte dom växa på vide, tänker jag (som också undrade varför man lägger tid varje vår på att kissa på en pil ;-) )Växer videkis på pil? Har inte sett sånna på år och dar!
19/2 siktades årets första trana vid hornborgasjön, så varför inte hos digJag är rätt säker på att jag såg ett par tranor i morse....kan det verkligen vara sant ?? Är det inte tidigt?? Detta är södra Småland (gräns mot Skåne).
Kul . Jag googlade bara lite som hastigast och fick det till att tranor brukar anlända till Hornborgasjön i mitten av mars. Tranor är nog ett av mina favoritvårtecken....19/2 siktades årets första trana vid hornborgasjön, så varför inte hos dig
Min medTranor är nog ett av mina favoritvårtecken....
Eller när man kommer hem.... Idag hade vi möte, och trots att jag inte kom hem förrän närmare kl 18 var det inte mörkt....Det är inte längre kolsvart när jag åker till jobbet strax efter 06 = första tecknet på att våren är på gång
Visa bifogad fil 86718