Vårtecken 2022

Lärkor och koltrastar sjunger varenda dag här nu och jag tyckte att jag hörde några starar härom dagen. Igår satt jag med fönstret öppet ut mot trädgården (jobbade hemifrån) och njöt av solvärme och fågelsång, ljuvligt!

Vi har haft en period med kalla nätter, fina dagar med sol samt äntligen vindstilla, bara att njuta efter all blåst och regn som varit innan.
 
Idag såg jag att snödropparna tittat upp. Givetvis sprang en katt över dem, mosade dem en aning och bröt sönder en.
 
Igår såg jag både tussilago och blåsippor på ridturen! :love:

Och känslan är att det snart kommer att funka att brodda ur hästen! Det var ett par partier där jag fortfarande var väldigt glad att ha brodd, men det börjar se lovande ut! Också ett bra vårtecken tycker jag! :D

Och jag år så glad åt krokusar och scilla och till och med en iris som tittat upp i diket där jag brukar peta ned lökar varje höst. :love::love::love:
 
20220418_184527.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 395
Senast: Sezziyanen
·
Fritid Jag tänkte att det hade varit roligt med tråd där vi kan ge varandra tips och idéer på semesterkänsla i vardagen nu under sommaren...
2
Svar
24
· Visningar
2 255
Senast: Kakis
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 822
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp