Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hejsan! Jag tror att jag har mask. Anledningen till detta var att jag såg en ”mask” i underkläderna inatt när jag gick på toa. Ska köpa...
Svar
1
· Visningar
703
Senast: Magnum
·
Kropp & Själ Nu har jag läst i många trådar här, via andra forum och pratat med en del autister i verkliga livet. En sak som slagit mig är att jag...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: Tonto
·
Hemmet Nu vänder jag mig till allvetande Buke igen. :up: Jag har en servis som jag fått i gåva genom åren som jag aldrig använt som bara står...
Svar
12
· Visningar
1 476
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Jag står för första gången och överväger att byta jobb till en arbetsplats som inte har kollektivavtal. Jag har fått ett första utkast...
2
Svar
21
· Visningar
2 590
Senast: Tora
·
Hemmet Jag sliter mitt hår! Vi har ett rum som vi tänker att vi vill ha lite som ett tv-rum i anslutning till kök/vardagsrum. Men jag får fasen...
Svar
13
· Visningar
720
Senast: Guldaskig
·
  • Omröstning Omröstning
Mat Är det bara jag som tycker varm parmesanost stinker blä? Klarar inte av lukten. :yuck:
Svar
18
· Visningar
2 691
Kläder & Bli fin Vad har ni för skor i vinter? Fick slänga mina gamla trotjänare förra året och söker nya, men hittar inga.
2 3
Svar
55
· Visningar
3 587
Senast: startpompe
·
Skola & Jobb Hur säger man husse och matte på engelska?
6 7 8
Svar
152
· Visningar
8 036
Senast: Sel
·
Hemmet Vad har ni för organisation på era kläder? Just nu har jag olika kategorier men jag börjar blanda hej vilt för att jag inte riktigt kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 532
Senast: Ramona
·
Fritid Fler som är pepp inför november när Wheel of Time kommer som tv-serie? :love: Jag hoppas verkligen att de får till det bra. Älskar...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
8 763
Senast: Exile
·
Hemmet Är ni uppdaterade i hemmet? Jag kan erkänna att jag varit urdålig på det! Köpte hem brandvarnare för ett par år sen men dom blev inte...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 213
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Nu har både maken och jag haft illamående och kräkningar sedan fem dagar. Inget i andra ändan så att säga. Ovanligt tycker vi - är det...
Svar
17
· Visningar
1 216
Senast: Lickety
·
Hemmet Finns det någon här inne som byggt ekologiskt hus? Finns det något ni rekommenderar? Då menar jag alltså att isolering osv också är...
Svar
7
· Visningar
563
Senast: marti130
·
IT & mobiler Kan jag fästa/låsa fast en messengerkonversation så att den alltid sitter längst ner oavsett om folk skriver i den? Hoppas det går. Hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 294
Tjatter Beställde mat från företag som erbjuder matleverans nyss då jag har för ont för att gå ut och handla mat ikväll. Budet ringde upp och...
2
Svar
27
· Visningar
4 260
Senast: Exile
·
Trädgård & Växter Vad är det för lampa som rekommenderas till växter? Läste att vanliga ledlampor kan fungera utan för mycket värme? Spelar det någon...
Svar
16
· Visningar
1 002
Senast: Snubbelfot
·
Mat Behöver tips på vad man kan laga av 4 mozzarella-bollar. Jag äter inte kött. Enda jag kommer på är gratinerad mozzarella och tomat men...
Svar
9
· Visningar
883
Senast: Panamera
·
Kropp & Själ Jag blir galen på mig själv och min kropp. Ingen här kan såklart ge ett utlåtande och det är inte det jag är ute efter heller, men ni...
Svar
10
· Visningar
1 877
Senast: 95johsv
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte om det är borde ligga under allmänt eller häst, men vi testar här: Om jag vill bygga ihop en kür, med musik, vilka lagar...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gnapp
·
Hemmet Vi har ett isolerat kallförråd och skulle vilja förvara typ kläder, mattor och diverse baby-saker som typ babyskydd, babymadrasser...
Svar
2
· Visningar
980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp