Skulle heller aldrig våga träffa någon hemma första gången. Läst alldeles för mycket om dejter som gått snett. Jag vill ses ute bland folk iaf 2 gånger innan man ses hemma så jag hinner få en bild av personen.
Har dock lite svårt att komma på vad man ska göra på dejterna. Tycker middag och fika kan bli stelt. Gillar inte bowling. Promenad är bra men nu har jag varit på en flera promenad dejter som varit trevliga men inte blivit något mer.
Några dejter har jag tyckt att vi inte klickat, några har jag känt varken eller och då inte hört av mig efter och inte killen heller. Någon dejt har jag hört av mig efter men killen känt att vi var mer på ett kompis stadium.
Har också väldigt svårt att veta när jag träffar en person första gången om det är något. Har aldrig blivit kär i någon direkt behöver träffa personen flera gånger.
Blir ni kära direkt? Vad gör ni på dejter som inte är hemma? Hur många dejter har ni gått på utan att det blivit något?
För mig tog det nog 7 månader att bli kär, och inte förens han berättade att han blivit kär i mig och undrade hur jag kände så att jag kunde fundera över det.